پشتیبانی شبکههای کامپیوتری یا خدمات شبکه به مفهوم نگهداری، مراقبت و رفع ایرادات شبکه در بخشهای نرم افزاری و سخت افزاری میباشد، که در ادامه به بررسی هر بخش می پردازیم.
پشتیبانی شبکه و امنیت
هر شبکه از چند سیستم تشکیل شده است و برای ارتباط بین این سیستم ها از تعدادی پروتکل شبکه استفاده شده است. با پیشرفت تکنولوژی در کنار پیشرفت هایی که برای امنیت و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و سرور ها اتفاق افتاد فضای بیشتری نیز برای هکر ها و سودجویان ایجاد شد. امنیت شبکه شامل مجموعه اقداماتی است که برای جلوگیری از حملات داخلی و خارجی و ایجاد امنیت در زمینه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و در لایه های مختلف شبکه صورت میگیرد. پس یکی از مهم ترین و ضروری ترین موارد داشتن تیم پشتیبانی شبکه های کامپیوتری قوی برای ایجاد و حفظ امنیت شبکه شما می باشد.
چه زمانی به پشتیبانی شبکه نیاز داریم؟
- اگر از پیمانکار فعلی رضایت ندارید؟
- سرعت شبکه کم است و یا همیشه قطع و وصل میشود؟
- اختلالات اینترنتی دارید و شرکت اینترنتی پاسخگو نیست؟
- اطلاعات شبکه منسجم نیست و به صورت پراکنده روی سیستمها قرار گرفته است؟
- درخصوص امنیت اطلاعات اطمینان کافی ندارید و نگران امنیت دادههای شرکت هستید؟
- برخی از نرم افزارها و یا سخت افزارهای شرکت به مشکل خوردهاند و کار به تعویق افتاده است؟
- پرینتر، اسکنر و فکس شما خراب شده و دچار مشکل شدهاید؟
- در ارسال و دریافت ایمیل مشکلات جدی دارید؟
- چشم انداز روشنی از بخش IT سازمان ندارید؟
- شرکتهای نرم افزاری پاسخ مناسبی برای حل مشکل نمیدهند و مشکل را در جای دیگری میبینند؟
اگر دچار هر یک از این مشکلات هستید داشتن پشتیبانی شبکه های کامپیوتری شبکه و یا تعویض خدمات نگهداری شبکه فعلی برای شما ضروری است.
در مورد خرید تجهیزات شبکه در شیراز بیشتر بخوانید
پیشنهاد مطلب : شبکه کردن کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق وای فای و کابل LAN
پشتیبانی شبکه کامپیوتری در شیراز چگونه است ؟
1.پشتیبانی حضوری
یکی از روشهایی که در قالب خدمات پشتیبانی شبکه ارائه میدهیم پشتیبانی به صورت حضوری و دوره ای است که ما در ساعات و روزهای مشخصی از ماه طبق قرار داد شما در محل کار و سازمان مورد نظر حضور پیدا میکنیم و با توجه به چک لیست نگهداری شبکه تمامی کارهای لازم را انجام میدهیم. ما در نگهداری شبکه های کامپیوتری تمامی زوایای این نوع پشتیبانی را در نظر گرفته ایم ، هم پشتیبانی حضوری میتوانیم داشته باشیم ، هم اگر تمایل به استفاده از تجربیات و پشتیبانی از راه دور دارید ، این امکان را برای شما فراهم کرده ایم.
2.پشتیبانی آنلاین شبکه در شیراز
در این روش پشتیبانی، مشتریان میتوانند از طریق ارتباطات آنلاین، نظیر تماس تلفنی، چت آنلاین، ایمیل و یا نرم افزارهای ارتباطی مانند تیم ویو، با پشتیبانی شرکت یا سازمان خود در ارتباط باشند و درخواستهای خود را مطرح کنند. پشتیبانی آنلاین شبکه معمولاً 24 ساعته و در تمام روزهای هفته ارائه میشود. با توجه به اینکه پشتیبانی آنلاین شبکه، نیاز به حضور فیزیکی ندارد، بنابراین میتواند به شرکتها و سازمانها کمک کند تا زمان و هزینه بسیاری را در این زمینه صرفه جویی کنند.
3.پشتیبانی شبکه ریموت
در این روش کارشناسان برای حل بعضی از مشکلات نیاز دارند تا به سیستم مورد نظر از راه دور با نرم افزارهایی که مخصوص این کار میباشند به اصطلاح ریموت زده و مشکل کاربر را مستقیماً بر روی سیستم حل کنند.
کلام آخر
خدمات پشتیبانی شبکه میتواند به شما در صرفه جویی در هزینه ها، افزایش بهره وری، کاهش خطاها و خسارات، افزایش امنیت و کارایی، به روز رسانی و ارتقاء سیستم ها و تجهیزات، مشاوره و راهنمایی در زمینه فناوری اطلاعات و … کمک کند. با استفاده از خدمات پشتیبان شبکه بانک نرم افزار مرکزی، شما مطمئن خواهید بود که شبکە و سيستمهای کامپیوتری شما در دست كارشناسان مجرب و حرفە اي قرار دارد.همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره با مشاورین ما را داشته باشید کافیه از طریق تلفن های ثابت سراسر کشور شماره 07136474671 را شماره گیری کنید و یا اگر قصد تماس با ما از طریق موبایل را دارید شماره 09173200373 را شماره گیری کنید.