آنچه باید قبل از خرید آموزش 3ds Max 2020 – تری دی مکس بدانیم :
خرید آموزش 3ds Max 2020 ، از محبوب ترین برنامه ها در صنعت گرافیک رایانه است و دارای مجموعه ابزار قدرتمند برای هنرمندان سه بعدی است. نرم افزار تری دی مکس یک برنامه گرافیکی رایانه ای برای ایجاد مدل های سه بعدی ، انیمیشن ها و تصاویر دیجیتالی است.
3ds Max ، یکی از محبوب ترین توسعه دهندگان بازی ، استودیوهای تلویزیونی تجاری و معماران ، متعلق به Autodesk ، شرکت مسئول برنامه هایی مانند مایا و اتوکد است.
3ds Max اغلب برای مدل سازی شخصیت ها و انیمیشن ها و همچنین تهیه تصاویر واقع گرایانه از ساختمانها و اشیا other دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
وقتی نوبت به مدل سازی می رسد ، تری دی مکس از نظر سرعت و سادگی بی نظیر است.
آموزش تری دی مکس از مبتدی تا حرفه ای ،می تواند چندین مرحله از خط تولید انیمیشن از جمله پیش نمایش ، طرح ، دوربین ، مدل سازی ، بافت ، تقلب ، انیمیشن ، VFX ، روشنایی و ارائه را مدیریت کند.
نمونه فیلم “آموزش تری دی مکس 2020”
مهمترین خصوصیات مجموعه ” آموزش 3ds Max 2020 ” به طور کلی :
1. تغییر در ویژگی مادیفایر Chamfer در آموزش 2020 3ds Max
این اصلاحگر در تری دی مکس 2020 ،دستخوش تحولاتی شده از جمله Mode جدید Inset برای ایجاد جزئیات بیشتر در خطوط انتخابی.
البته امکان ذخیره سازی تنظیمات دلخواه در اصلاحگر بعنوان Preset و فراخوانی اون از توسعه های اصلی این بخش بحساب میاد.
2. بروزرسانی OSL
بخش جدید آموزش 2020 3ds Max ،یعنی Open shading language دستخوش تحولات و بروزرسانی هایی شده است.
مانند نمایش هرچه بهتر OSL Map ها در Viewport، تبدیل خودکار OSL شیدرها به viewport shaders که منجر به نمایش درست و دقیق شیدرها در ویوپرت میشه، پشتیبانی انجین Quicksilver Hardware Renderer از شیدرهای OSL و البته اضافه شدن 14 شیدر جدید برای OSL از جمله شیدر برای کروماکی، شیدر Color Space برای تبدیل رنگ ها بین کانال های RGB HSV و …
3. پیشرفت در بخش Animation Preview در آموزش 2020 3ds Max
مهمترین توسعه های این بخش از پک آموزش 2020 3ds Max ،را میشود به افزایش سرعت بیش از 3 برابری، پشتیبانی از فرمت AVI، امکان کپچر کردن تصاویر بزرگتر از ابعاد قابل پشتیبانی در ویوپرت و البته پشتیبانی از MaxScript در این بخش اشاره کرد.
4. امکان Import سریعتر و مدیریت دقیقتر داده ها از Revit
پیشرفت در بخش Import از نرم افزار Autodesk Revit از ویژگی هایی است که با خرید آموزش 2020 3ds Max برای معمارانی که از این نرم افزارها استفاده میکنن قابل توجه است.
از این پس امکان Import کردن صحنه های ساخته شده در رویت داخل نرم افزار تری دی مکس با سرعتی بالاتر و البته با Option های بیشتر برای مدیریت بهتر صحنه فراهم شده
5.توسعه Viewport ها
در سرعت ویوپرت نرم افزار بازهم شاهد افزایش سرعت 2 تا 3 برابری رو هستیم و کاربران در صحنه های سنگین با کمترین میزان افت فریم همراه خواهند بود.
آموزش 3ds Max 2020 – دوره مقدماتی
۱ – ورود به برنامه آموزش 3ds Max 2020
مقدمه – محيط عمومی برنامه – کار با نوار منو – نوار ابزار اصلی – تنظیمات اولیه نرم افزار
۲ – کار با Viewportها
کاربرد نماهای دید – طرح بندی Viewportها – افزودن طرح بندی Viewportها – انواع Workspace
۳ – ابزارهای کنترل Viewportها
ابزارهای بزرگنمایی – ابزارهای سرور Viewport ها – چرخاندن Viewportها (۱) – چرخاندن Viewportها (۲)
۴ – کار با ViewCube
کاربرد ViewCube – تنظيمات (ViewCube (۱ – تنظیمات (ViewCube (۲
۵ – مدیریت Viewportها در آموزش 3ds Max 2020
کار با StreeringWheels – حالت های مختلف نمایش – ویرایش محدوده Render – غیرفعال کردن Viewportها – افزودن تصویر به Viewport
۶ – ایجاد و ذخیره فایل ها در بهترین پک آموزشی تری دی مکس
ایجاد اسناد جدید – ذخیره فایل ها – باز کردن فایل ها
۷ – پانل دستور
کار با Command Panel – کار با Rolloutها با خرید آموزش 3ds Max 2020
۸ – درج و ویرایش Objectها
امکانات سربرگ Create – ترسیم دستی Box – ترسیم Box توسط مقادير – تنظیمات طراحی Box – تغییر نام و رنگ
۹ – روش های انتخاب
انتخاب توسط نام – انتخاب ناحیه ای
۱۰ – انتخاب توسط نام – انتخاب ناحیه ای
کار با Sphere – کار با Cylinder و Torus – انواع (Standard Primitives (۱ – انواع (Standard Primitives (۲ – انواع (Standard Primitives (۳
۱۱ – کار با Extended Primitives
کار با Hedra و ChamferBox – کار با OilTank و Spindle – کار با Gengon و Prism – کار با Torus Knot – انواع Extended Primitives
۱۲ – منوی Geometry
منوی Geometry
۱۳ – درج انواع در و پنجره
ایجاد انواع در – کار با پنجره های Awning – کار با سایر انواع پنجره ها
۱۴ – درج و ویرایش گونه های گیاهی در آموزش 3ds Max 2020
درج گونه های گیاهی – ویرایش گونه های گیاهی
۱۵ – ایجاد دیوار و پلکان
ایجاد دیوار – ایجاد پلکان – تنظیمات پلکان
۱۶ – کار با ابزارهای ویرایشی
ابزار Select And Move – ابزار Select And Rotate – تغییر اندازه Objectها
۱۷ – تکثير Objectها
تکثیر توسط گیز موی حرکتی – کاربرد حالت Reference – تكثير توسط گزینه Clone
۱۸ – قرینه سازی
قرینه سازی
۱۹ – ایزوله، قفل کردن و گروه بندی
ایزوله و قفل کردن Objectها – گروه بندی Objectها
۲۰ – آزمون عملی
۶ دوره آزمون عملی
آموزش 3ds Max 2020 – دوره متوسط
۱ – سربرگ Modify
کار با سربرگ Modify – تغییر تعداد Segment ها – تنظیم پارامترهای کره و استوانه – پارامترهای سایر Objectها
۲ – کار با Modifierها در آموزش 3ds Max 2020
آشنایی با Modifierها – کار با Affect Region – کار با Bend
۳ – انواع Modifierها (۱)
کار با Displace – کار با Edit Poly – کاربرد Edit Poly – کار با Face Extrude – کار با FFD – کار با Melt و Mirror
۴ – انواع Modifierها (۲)
کار با Noise و Push – کار با Relax – کار با Shell و Smooth – کار با Spherify – کار با Stretch و Symmetry – کار با Taper و Twist
۵ – طراحی سیب
ساخت بدنه سیب – افزودن ساقه به سیب
۶ – ترسیم خط در آموزش 3ds Max 2020
کار با Line – روش های ترسیم خط
۷ – کار با رول آوت Rendering
کار با رول آوت Rendering
۸ – درج و ترسیم Splineها
ترسیم دایره، کمان و چندضلعی – درج و ویرایش متن – سایر انواع Spline ها (۱) – سایر انواع Spline ها (۲)
۹ – ویرایش Splineها
ویرایش Spline ها (۱) – ویرایش Spline ها (۲) – ویرایش Spline ها (۳)
۱۰ – اصول و تنظیمات Render
اصول Render – تنظیمات Render
۱۱ – نورپردازی
اصول مقدماتی نورپردازی – نورهای Spot – سایر انواع نور
۱۲ – تنظیم نورها
تنظیمات عمومی نورها – تنظیم رنگ و شدت نور
۱۳ – جلوه های نوری
کار با جلوه های نوری – تنظیمات عمومی جلوه های نوری – طراحی افکت تابش نور خورشید
۱۴ – کادر Material Editor
امکانات کادر Material Editor – تنظیمات (Material Editor (۱ – تنظيمات (Material Editor (۲ – رول آوت های Material Editor – کار با Blinn Basic Parameters
۱۵ – ایجاد متریال توسط Mapها
ایجاد متریال توسط Mapها
۱۶ – انواع Shaderها
کار با انواع Shaderها – متریال فلزی و شیشه ای (1) – متریال فلزی و شیشه ای (۲)
۱۷ – ایجاد متریال سیب
ایجاد متریال سیب
۱۸ – اصلاح ساختار Objectها
اصلاح سیب توسط متریال ها – ایجاد متریال پرتقال
۱۹ – ایجاد سایر انواع متریال
ایجاد متریال برگ – ایجاد متریال شیشه و چاقو – ایجاد متریال دیوار و کف
۲۰ – آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی
خرید آموزش 3ds Max 2020 – دوره پیشرفته
۱ – طراحی مهره های شطرنج با خرید آموزش 3ds Max 2020
ترسیم اولیه مهره سرباز – ویرایش خطوط محيطی – سه بعدی سازی مهره سرباز – طراحی مهره رخ – اصول و مبانی اشتراک Object ها – طراحی مهره فيل۲ – درج ویرایش دوربین ها
درج دوربین – اصول ویرایشی دوربین ها۳ – تنظیم پارامترهای دوربین
تنظيم پارامترهای دوربین (۱) – تنظیم پارامترهای دوربین (۲)۴ – ایجاد انیمیشن
اصول ایجاد انیمیشن – ایجاد انیمیشن توسط Auto Key – ایجاد انیمیشن توسط Set Key۵ – کادر Time Configuration
تنظیمات Timeline – تنظیم نحوه نمایش انیمیشن۶ – ذخیره انیمیشن
ذخیره انیمیشن (۱) – ذخیره انیمیشن (۲)۷ – تنظيم حرکت انیمیشن
کنترل حالت حرکت انیمیشن – شبیه سازی حرکت گوی – کادر محاوره ای Curve Editor – تغییر نمودارها و منحنی های حرکتی
ترسیم اولیه مهره سرباز – ویرایش خطوط محيطی – سه بعدی سازی مهره سرباز – طراحی مهره رخ – اصول و مبانی اشتراک Object ها – طراحی مهره فيل۲ – درج ویرایش دوربین ها
درج دوربین – اصول ویرایشی دوربین ها۳ – تنظیم پارامترهای دوربین
تنظيم پارامترهای دوربین (۱) – تنظیم پارامترهای دوربین (۲)۴ – ایجاد انیمیشن
اصول ایجاد انیمیشن – ایجاد انیمیشن توسط Auto Key – ایجاد انیمیشن توسط Set Key۵ – کادر Time Configuration
تنظیمات Timeline – تنظیم نحوه نمایش انیمیشن۶ – ذخیره انیمیشن
ذخیره انیمیشن (۱) – ذخیره انیمیشن (۲)۷ – تنظيم حرکت انیمیشن
کنترل حالت حرکت انیمیشن – شبیه سازی حرکت گوی – کادر محاوره ای Curve Editor – تغییر نمودارها و منحنی های حرکتی
۸ – سایر روش های ایجاد انیمیشن
استفاده از Dummy – ایجاد انیمیشن Dummy – ایجاد Noise Animation
۹ – ایجاد و ویرایش اسکلت در تری دی مکس
ایجاد و حرکت دادن اسکلت – کنترل دویدن و پریدن اسکلت
۱۰ – ویرایش حرکات اسکلت
افزودن Footstepها – تغییر مسیر و حذف Footstepها – حرکت استخوان های اسکلت
۱۱ – اتصال اسکلت به کاراکتر و افزودن انواع استخوان ها
آماده سازی کاراکتر – درج اسکلت بر روی کاراکتر – تغییر ابعاد استخوان ها – درج انگشت برای اسکلت – ایجاد مهره های گردن – ایجاد زائده پشت سر
۱۲ – ایجاد حرکت کاراکتر
اتصال استخوان ها به کاراکتر – ایجاد حرکت برای کاراکتر
۱۳ – ایجاد و ویرایش پرچم
نحوه ایجاد پرچم – ویرایش حرکت پرچم – طراحی بافت پارچه – افزودن عامل باد
۱۴ – ساخت و ویرایش مو
ساخت مو – ویرایش مو (۱) – ویرایش مو (۲)
۱۵ – طراحی لوگو
ایجاد و ویرایش خطوط محيطی – تعیین میزان گردشدگی خطوط – ایجاد لوگوی سه بعدی
۱۶ – نورپردازی Light Tracer
اصول نورپردازی Light Tracer – اصول ویرایشی Light Tracer – تنظیمات (Light Tracer (۱ – تنظیمات (Light Tracer (۲
۱۷ – ویژگی Snapping
ویژگی (Snapping (۱ – ویژگی (Snapping (۲
۱۸ – طراحی داخلی
ترسیم دیوارها – ترسیم پنجره و درج متریال – ایجاد سقف و کف – چیدن مبلمان
۱۹ – طراحی صندلی
مبانی طراحی صندلی – طراحی میله های صندلی – ایجاد تکیه گاه – تکمیل طراحی صندلی
۲۰ – آزمون های عملی
۶ دوره آزمون عملی
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.