15 نفر در حال مشاهده محصول هستند

خرید نرم افزار تری دی مکس 2024 – 3ds Max 2024

 نرم افزار تری دی مکس 2024 ، جهت کار و استفاده معماری ساختمان، ساخت طراحی صنعتی، بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه

Autodesk 3ds Max 2024، نرم افزار طراحی و انیمیشن سازی، شامل:

  • Autodesk 3Ds MAX 2024
  • V-Ray 6
  • Maya 2024

در صورت تمایل برای دریافت نسخه دانلود نرم افزار تری دی مکس 2024 با ما در تماس باشید.

قابلیت نصب نرم افزار تری دی مکس 2024 روی ویندوز 10 و 11 – 64 بیتی

دارای راهنمای نصب فارسی و ضمانت نصب و اجرا

توضیحات محصول

نرم افزار تری دی مکس – ۳ds Max همانند برنامه هایی چون Maya و AutoCAD، توسط کمپانی خوش نام و با سابقه اتودسک منتشر و روانه بازار شده است. این نرم افزار قدرتمند شرکت اتودسک، اغلب برای مدل سازی شخصیتها، انیمیشن سازی و همچنین به منظور رندر تصاویر واقعی از ساختمانها و سایر آبجکتها، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 اخیراً، کمپانی اتودسک، نرم افزار تری دی مکس 2024 – Autodesk 3ds Max 2024 را با مجموعه‌ای از قابلیتها و ویژگیهای جدید، منتشر و به بازار عرضه کرده است. در این نسخه، ابزار کاملاً جدید Bake to Texture اضافه شده است که نوید عملکردی سریعتر و گردش کار جدید را می‌‌دهد. تری دی مکس – ۳ds Max به ‌روز رسانی شده‌اند که بر مدیریت رنگ و متریال، ابزارهای مدل‌سازی پیشرفته و گردش‌های کاری بلادرنگ تمرکز دارد.

 

اگر به یادگیری تری دی مکس علاقه دارید می توانید نیم نگاهی به پکیج آموزش صفر تا صد تری دی مکس بیندازید.

 

بیایید باهم نگاهی دقیقتر داشته باشیم بر برخی از مهمترین قابلیتها و ویژگیهای این جدیدترین نسخه از نرم افزار محبوب و قدرتمند ۳ds MAX که با خرید نرم افزار تری دی مکس 2024 از آن بهره مند می شوید :

مهمترین ویژگی های نرم افزار تری دی مکس 2024 –Autodesk 3ds Max 2024 :

_ طراحی تخصصی با جزییات بالا مدل های سه بعدی

_مش بندی پیشترفته طراحی ها

_دارای خروجی های مختلف برای ارتباط با نرم افزارهای دیگر

_سازگاری با نرم افزارهای قدرتمند طراحی

_رندرینگ با کیفیت و ساخت انیمیشن هایی یا جزییات و جلوه های ویژه مختلف

_ امکان سازگاری با محصولات دیگر شرکت Autodesk

_ ارائه متریال های آماده و ویژه

 

1. اصلاح کننده مادیفایر جدید Boolean

از ویژگی های جدیدی که در 3ds Max 2024 اضافه شده قابلیت Boolean modifier هست. اصلاح‌کننده Boolean یک گردش کار بصری و قابل هدایت هنری را معرفی می‌کند که مدل‌سازی رویه‌ای و تعامل را تسهیل می‌کند، در حالی که خروجی هندسی تمیزی تولید می‌کند. حتما اطلاع دارید که قابلیت Boolean تا پیش از این در بخش Compound Objects وجود داشت و امکان تجربه کاری در قالب یک مادیفایر از این قابلیت رو نداشتیم. حالا در 3ds Max 2024 این ویژگی در قالب یک modifier اضافه شده و البته این بخش از آبجکت های حجمی OpenVDB هم پشتیبانی میکنه.

 

 

 رونمایی از Add Operands در Autodesk 3Ds MAX 2024 – نرم افزار تری دی مکس 2024 به شما امکان آن را می‎‌دهد که از عملیاتهای مختلفی برای ترکیب عملوندها و ساختن اشکالی استفاده کنید که مدل سازی آنها با استفاده از تکنیکهای دیگر، بسیار دشوار بوده است:

  • Union: حجم هر دو شیء را یکسان می‌کند.
  • Intersect: حجم همپوشانی مشترک برای هر دو شیء اصلی را قطع می‌کند.
  • Subtract: حجم متقاطع را از شیء پایه (در ابتدا انتخاب شده) حذف می‌کند.
  • Split: لبه های جدید را در شیء پایه در امتداد تقاطع عملوند(ها) وارد می‌کند.
  • Merge: دو مش را بدون حذف هیچ یک از چند ضلعیهای اصلی قطع و ترکیب می‌کند.
  • Attach: چندین شیء را در یک مورد ترکیب می‌کند بدون اینکه بر توپولوژی آنها تأثیر بگذارد.
  • Insert: شکل مرزی عملوند B (عملوند تازه اضافه شده) را از عملوند A (نتیجه فعلی) کم می‌کند و شکل عملوند B را تحت تأثیر این عمل قرار نمی‌دهد.

 

ویژگی جدید مادیفایر جدید Boolean در تری دی مکس 2024

 

 

2.ویژگی جدید OCIO v2 بر پایه Color Management

در 3ds Max 2024 بخش sRGB و سیستم مدیریت gamma قدیمی منسوخ شده و جای خودش را به سیستم جدید ColorPipelineMgr داده تا تمامی مدیریت رنگ بر پایه OCIO باشد. البته اگه تمایل داشته باشید همچنان میتوانید بر اساس همون sRGB و سیستم gamma قدیم کار کنید.

بخش Color Management Preferences جدید که تا پیش از این با عنوان Gamma و LUT شناخته می شد، حالا بصورت کامل مبتنی بر نسخه جدید OCIO یعنی OpenColorIO v2 کار میکند و 2 متد اصلی دارد:

  • OCIO – پیش فرض 3ds Max
  • OCIO – مبتنی بر فایل Config

در این نسخه جدید OCIO حالا Bitmaps ها هم از color spaces و GetLinearPixels پشتیبانی میکنند و امکان تغییر رنگ های تصویر به color space تنظیم شده در صحنه در هنگام رندر وجود دارد. همچنین امکان نمایش و مشاهده color space ها در بخش های مختلف 3ds Max 2024 وجود دارد. بخش هایی مثل Viewport ها، پنجره Render Frame، متریال ادیتور، Color Picker، پنجره Image File Viewer، بخش Color Swatch و همینطور پنجره Arnold Render View

 

 

3. کنترلر جدید Transform List

کنترلر جدید Transform List اکنون در Autodesk 3Ds MAX 2024 – نرم افزار تری دی مکس 2024 به شما امکان آن را می‌دهد که چندین کنترلر Transform را به عنوان لایه هایی از داده های انیمیشن ترکیبی به یک شی اضافه کنید. این ویژگی، به انیماتورها اجازه می‌دهد تا داده های انیمیشن منحصر به فرد را به هر لایه اضافه کنند و همچنین به آنها اجازه می‌دهد تا نحوه ترکیب لایه ها را با هم کنترل کنند.

 

کنترلر جدید Transform List در Autodesk 3Ds MAX 2024

 

 

4. قابلیت Array v2 – تخصیص شناسه Material ID rollout

Array Modifier از Material ID rollout اکنون شامل پارامترهای جدیدی است که به شما امکان می‌دهد شناسه مواد را به کلون ها بر اساس هر عنصر اختصاص دهید. روش‌های جدید زیر، کنترل بیشتری بر این عملیات  تخصیص فراهم می‌کنند:

  • تصادفی: شناسه های مواد به طور تصادفی بر اساس جهت گیری انتخاب شده به کلونها اختصاص داده می‌شوند. 
  • Ordered یا مرتب شده: شناسه‌های مواد به ترتیب متوالی بر اساس جهت گیری انتخاب شده به کلونها اختصاص داده می‌شوند.
  • First Middle Last: شناسه‌های مواد مشخص شده به اولین و آخرین کلون اختصاص داده شده اند و تخصیص شناسه به متریال باقیمانده، به صورت تصادفی انجام می‌گیرد.

 

5.Motion Paths یا مسیرهای حرکت به روز شده

تجسم و ویرایش Motion Paths اکنون برای انواع کنترلرهای بیشتری در دسترس است.
مدل “Velociraptor” ارائه شده در نرم افزار تری دی مکس 2024 :
 Adamec ‪(TurboSquid)‬
تجسم و ویرایش Motion Paths در این نسخه از نرم افزار تری دی مکس، به روز شده است تا به طور گسترده‌ای در دسترس باشد:
ویژگیهای Motion Paths در این نسخه از نرم افزار تری دی مکس عبارتند از:

  • نمایش برای همه انواع کنترلرها
  • امکان کار با کنترل‌کننده‌های List و استفاده از موقعیت کنترل فرعی فعال برای نمایش کلیدها و مماس‌ها (این عملکرد حتی برای position_lists های داخل transform_lists نیز اعمال می‌شود.)

 

توجه: این به‌روزرسانی‌های Motion Path روی CAT یا لایه‌های انیمیشن که در آن مسیرهای حرکت با کنترل‌های کلیدی نمایش داده می‌شوند، اما بدون کنترل‌های مماس یا Biped (که راه‌حل مسیرهای خاص خود را دارد) تأثیر نمی‌گذارند.

 

قابلیت Motion Paths یا مسیرهای حرکت به روز شده

 

سایر به روز رسانی ها عبارتند از:

Mix transforms یا تبدیل‌های مخلوط: قبلاً گره‌ها می‌توانستند فقط یک کنترل‌کننده تبدیل داشته باشند، اما اکنون در Autodesk 3Ds MAX 2024 – نرم افزار تری دی مکس 2024 شما می‌توانید تبدیل‌های گره را مستقیماً و بدون هرگونه اسکریپت یا پیچیدگی اضافی، ترکیب کنید.
Isolate Layer index: در Autodesk 3Ds MAX 2024 – نرم افزار تری دی مکس 2024 به شما امکان تکرار گزینه ها را داده و شما را قادر می‌سازد، ورودی‌های لیست را به صورت مجزا ویرایش کنید.
List Controller: از یک UI به روز شده (براساس کار کنترل کننده Transform List) بهره می‌برد.
Motion paths یا مسیرهای حرکت: برای کار با کنترل کننده های لیست به روز شده است و اکنون از موقعیت کنترل فرعی فعال برای نمایش کلیدها و مماسها استفاده می‌کند. این قابلیت حتی برای position_lists داخل transform_lists نیز اعمال می‌شود. Motion paths  یا مسیرهای حرکت برای همه انواع کنترل‌کننده ها نشان داده می‌شوند، به جز biped و CAT، برای مثال اسکریپت تبدیل، یک مسیر حرکتی را نشان نمی‌دهد.

 

 

نرم افزار V-Ray 6

۹۲ شرکت از ۱۰۰ شرکت برتر معماری در جهان از V-Ray استفاده می‌کنند تا طرحهای خود را برای بلندترین ساختمانها، پایدارترین خانه ها و نوآورانه ترین شهرها تجسم کنند. درواقع، داشتن تری دی مکس  بدون V-Ray، مانند داشتن یک ماشین بدون چرخ است. V-Ray دارای تمام ابزارهای نورپردازی، سایه‌زنی و رندر برای ایجاد تصاویر و انیمیشن حرفه‌ای و واقعی است. همانطور که می‌خواهید کار کنید – بدون وقفه. ادغام یکپارچه ۳ds Max V-Ray گردش کار شما را روان و روان نگه می‌دارد. با داشتن نرم افزار Vray در کنار تری دی مکس، شما می‌توانید همانطور که می‌خواهید، بدون وقفه کار کنید. ادغام یکپارچه V-Ray و تری دی مکس، روش کار شما را روان و روانتر نگه می‌دارد. درواقع V-Ray شما را روی صندلی راننده می‌نشاند. شما در کنترل هستید. با ویژگی‌های همه کاره V-Ray، شما می‌توانید بهترین رویکرد را برای صحنه خود انتخاب کنید.

 

نرم افزار V-Ray 6

 

مهمترین ویژگیهای نرم افزار V-Ray 6:

  • نرم افزاری کاربردی و معتبر برای مدل سازی سه بعدی.
  • مجموعه‌ای جامع از ابزارها، برای ایجاد صحنه های چشمگیر 
  • طراحی شده به طور خاص برای توسعه دهندگان بازی و هنرمندان بصری
  • یک رابط بصری و کاربر پسند 
  • چند ضلعی پیشرفته و مدل سازی بافت
  • پشتیبانی از خط لوله و جریان کار 
  • پشتیبانی از زبان برنامه نویسی MAXScript، که وظایف تکراری را خودکار می‌کند.
  • Got Scene Explorer، که نمای سلسله مراتبی طراحی صحنه را تضمین می‌کند.
  • شامل پویایی بدنه سمت راست PhysX Nvidia و ساختار پلاگین انعطاف پذیر

 

Autodesk Maya 2024 – نرم افزار مایا ۲۰۲۴

Autodesk Maya 2024 – نرم افزار مایا ۲۰۲۴ : مایا، یک برنامه گرافیکی کامپیوتری سه بعدی است که در ابتدا توسط Alias Systems Corporation توسعه یافت و در حال حاضر متعلق و توسعه یافته توسط کمپانی Autodesk می‌باشد. این برنامه، به طور موثر بر روی سیستم عاملهای Windows ،Mac OS و Linux قابل اجرا است. نرم افزار مایا برای ایجاد اپلیکیشنهای سه بعدی تعاملی که طیف وسیعی از محصولات را شامل می‌شود، مانند بازیهای ویدئویی، فیلمهای انیمیشن، سریالهای تلویزیونی، تبلیغات، جلوه های بصری و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

نکته برجسته این نسخه از نرم افزار مایا، به‌روزرسانی‌ ابزارهای Retopologize ،Make Live ،Quad Draw ،Boolean و Unsmooth است که شامل بهبودهای رابط و قابلیت استفاده است که به مدل‌سازان اجازه می‌دهد نتایج بهتری تولید کنند. این به ‌روزرسانی با گردش‌های کار مدل‌سازی پیشرفته، ابزارهای جدید Graph Editor، ارتقاء عملکرد انیمیشن، Time Slider بازطراحی‌شده و موارد دیگر همراه است. علاوه بر این، Autodesk Maya 2024 – نرم افزار مایا ۲۰۲۴ اکنون ابزارهای کاملاً جدید Grab ،Smooth و Smear Curve Sculpting را به Graph Editor (ویرایشگر گراف) می‌آورد. این ابزار، راهی آسان برای انجام تنظیمات پرواز (on the fly) در اختیار شما قرار می‌دهد. Autodesk Maya 2024 – نرم افزار مایا ۲۰۲۴ اکنون با خود LookdevX را به ارمغان آورده است. ابزاری جدید برای توسعه ظاهر که به شما امکان می‌دهد نمودارهای سایه USD و متریال سفارشی سازنده را در نرم افزار مایا ایجاد کنید. با استفاده از این ابزار، شما می‌توانید مستقیماً با داده‌های USD کار کرده و متریالها را در ویرایشگر گراف LookdevX تخصیص، تطبیق و ایجاد کنید. متریال LookdevX به‌طور خودکار در لایه USD ذخیره می‌شوند.

 

Autodesk Maya 2024 - نرم افزار مایا ۲۰۲۴

 

 

در Autodesk Maya 2024 – نرم افزار مایا ۲۰۲۴ همچنین به‌ روزرسانی‌های متعددی نیز برای گردش‌های کاری Character animation ارائه شده است، از جمله ابزاری برای تغییر ترتیب چرخش، پشتیبانی از چندین خوشه پوست و روشی جدید برای مشاهده عددی وزن‌های پوست. در ادامه برخی دیگر از ویژگی های Maya 2024 آورده شده است:

 

 

  • افزونه USD for Maya 0.22: 
  • بهبود ویرایشگر گراف: در Autodesk Maya 2024 – نرم افزار مایا ۲۰۲۴ اکنون ابزارهای جدیدی بر اساس بازخورد مشتری و در جهت بهبود گردش کار رایج ویرایشگر گراف اضافه شده است.
  • بهبود عملکرد انیمیشن: این نسخه شامل بهبودهای قابل توجهی در عملکرد انیمیشن است، به خصوص در هنگام پخش انیمیشن در ریگ های پیچیده.
  • بازطراحی Time Slider: اکنون در Autodesk Maya 2024 – نرم افزار مایا ۲۰۲۴ به‌روزرسانی‌های Maya Time Slider و Range Slider تغییرات زیادی از نحوه نمایش صدا گرفته تا پیش‌فرض‌های رنگی جدید برای کلیدها ایجاد کرده‌اند.
  • آرنولد برای مایا ۵.۳.۰

 

این مطالب را از دست ندهید :

فروش نرم افزارهای تخصصی در شیراز

نصب بازی کامپیوتری در شیراز 

آموزش آپدیت و نصب درایورهای ویندوز در شیراز 

نصب ویندوز در شیراز

نصب نرم افزار حسابداری در شیراز 

اطلاعات محصول

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید نرم افزار تری دی مکس 2024 – 3ds Max 2024”