12 نفر در حال مشاهده محصول هستند

خرید لپ تاپ استوک لنوو IdeaPad 310

لپ تاپ لنوو IdeaPad 310 – Core i5 (6200U) – 4GB RAM – 500GB – 2GB

مشخصات کلی خرید لپ تاپ استوک لنوو IdeaPad 310 :

  • پردازنده :  CPU Intel CORE i5 6200U 2 Core 2.30 Ghz
  • حافظه : RAM 4 GB
  • هارد : HDD 500GB + 120 SSD
  • کارت گرافیک : Graphics card AMD RADEON R5 M330 4 GB
  • حافظه داخلی : INTERNAL HDD 500 GB
  • کارت گرافیک آنبرد : INTEL HD GRAPHICS 520
  • صفحه نمایش : 15.6 in

لطفا قبل از ثبت سفارش ، حتما از صفحه تماس با ما ، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا از موجودی و قیمت به روز محصول اطمینان حاصل فرمایید.

توضیحات محصول

خرید لپ تاپ استوک لنوو IdeaPad 310 در شیراز :

خرید لپ تاپ استوک لنوو IdeaPad 310 یک لپ تاپ نیمه حرفه ای چند رسانه ای برای کاربری عمومی و روزانه میباشد.منظورمان آن دست از کارهایی است که هنگام استفاده‌ی جدی یا نیمه‌جدی با یک کامپیوتر انجام می‌شود جنس بدنه‌ی دستگاه تماماً از پلاستیک ساخته شده و استحکام قابل قبولی دارد. در قسمت پشتی لپ‌تاپ، قسمت‌هایی برای دسترسی به هارددیسک و حافظه‌ی رم وجود دارد تا در صورت نیاز بتوانید آن را تعویض کنید.

 

 از مهم ترین مشخصات این مدل می‌توان به سخت افزار بسیار قوی، طراحی زیبا و مستحکم، وزن مناسب، باتری لیتیوم-یون، کارت گرافیک قدرتمند با توان اولیه 2 گیگابایت، کیفیت ساخت بدنه ی بسیار استاندارد و قیمت مناسب اشاره کرد. این مدل از جدید ترین پردازنده‌‌‌‌های شرکت اینتل نیز بهره می‌برد و در رده ی اولین ها به حساب می‌آید.

 

این مدل از لپ تاپ با کانفیگ های مختلفی در بازار وجود دارد برای اطلاعات بیشتر با متخصصین ما در مرکز بانک نرم افزار مرکزی از طریق تماس با ما در ارتباط باشید.

 

مزایای خرید لپ تاپ استوک لنوو IdeaPad 310 در شیراز :

خرید لپ تاپ استوک لنوو IdeaPad 310 در شیراز و از بانک نرم افزار مرکزی که به عنوان مرجع تخصصی معرفی و فروش لپ تاپ استوک و لپ تاپ نو ، کیس های کامل و مانیتور استوک ، سیستم های رندرینگ و سرورهای استوک اچ پی و دیگر برندهای مطرح است، این مزیت را دارد که دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش قوی می باشد و باعث اطمینان شما از کیفیت محصول می شود.

 

همچنین مرکز فروش و تعمیرات بانک نرم افزار مرکزی با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در قلب بازار کامپیوتر شیراز معتبرترین مرکز در زمینه فروش لوازم جانبی و قطعات سخت افزاری ، فروش کامپیوتر و لپ تاپ خدماتی مثل تعمیرات نرم افزاری ، نصب ویندوز و یا ارتقا سخت افزار و تعمیرات کامپیوتر را نیز انجام می‌دهد.

 

با توجه به این موضوع اگر شما به هردلیلی قصد تعویض هارد و یا ارتقا از HDD به SSD را داشتید می توانید با اطمینان کامل با کارشناسان مجرب ما در مرکز تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از اطمینان از سلامت هارد شما، خدمات لازم را انجام دهیم. شناخته میشود که افتخاری بزرگ برای ماست.

 

از مهمترین عامل های مهم خرید لپ تاپ استوک در شیراز قیمت مناسبی است که نسبت به لپ تاپ های نو دارند. بیشتر این لپ تاپ ها از لحاظ زیبایی لپ تاپ های ظریف و کاربر پسندی نیستند زیرا در ساخت تک تک این قطعات توجه زیادی شده است. اصل کیفیت و کارایی بوده است.مادربورد این لپ تاپ ها برای استفاده های سنگین و زمان طولانی بسیار مقاوم هستند و عمر بالایی دارند.

 

قیمت لپ تاپ لنوو IdeaPad 310 i5 :

از مهمترین عامل های مهم خرید لپ تاپ استوک در شیراز قیمت مناسبی است که نسبت به لپ تاپ های نو دارند. بیشتر این لپ تاپ ها از لحاظ زیبایی لپ تاپ های ظریف و کاربر پسندی نیستند زیرا در ساخت تک تک این قطعات توجه زیادی شده است. اصل کیفیت و کارایی بوده است.مادربورد این لپ تاپ ها برای استفاده های سنگین و زمان طولانی بسیار مقاوم هستند و عمر بالایی دارند.

 

بودجه در نظر گرفته شده برای خرید لپ تاپ از اولویت‌های اولیه است. نمی‌ توانید لیستی از لپ تاپ‌ های مورد نظرتان را تهیه کنید و سپس به دلیل کسری بودجه آن‌ها از لیست خارج کنید. بنابراین بهتر است قبل از خرید میزان بودجه را تعیین کنید تا متناسب با میزان بودجه بهترین نوع لپ تاپ را انتخاب نمایید.

 

اگر یک کاربر حرفه ای خوش سلیقه هستید و بدنبال یک لپ تاپ حرفه ایی، محکم و بادوام و درعین حال پرسرعت می گردید، خرید لپ تاپ استوک لنوو مدل IdeaPad 310 می تواند یکی از بهترین گزینه های شما باشد. این لپ تاپ از نسخه ۱۰ ویندوز پشتیبانی می‌ کند و به راحتی ورژن‌ های ۳۲ و ۶۴ بیتی را می ‌توان روی آن نصب کرد.

 

لپ تاپ لنوو IdeaPad 310 i5 برای افرادی که به دنبال لپ تاپ با کاربری مالتی مدیا هستند مناسب است. البته قیمت لپ تاپ لنوو IdeaPad 310 i5 به دلیل مناسب بودن آن نسبت به نمونه های دیگر این برند در کنار همه این آیتم ها می ‌تواند شما را در خرید این سری لپ تاپ از شرکت لنوو ترغیب کند.

 

 

بررسی جزئیات مشخصات لپ تاپ Lenovo IdeaPad 310 :

مشخصات ظاهری لپ تاپ لنوو IdeaPad 310 i5 :

ابعاد12.7 × 213 × 307 میلی‌متر
وزن2.20 کیلوگرم

پردازنده مرکزی :

سازنده پردازنده intel
سری پردازنده core i5-6200U
تعداد هسته 2
فرکانس و سرعت پردازش 2.30 تا 2.80  گیگاهرتز

حافظه RAM

ظرفیت حافظه رم : 4 گیگابایت
نوع : DDR4

پردازنده گرافیکی :

پردازنده گرافیکیاینتل – Intel HD
مدل پردازنده گرافیکیAMD RADEON R5 M330
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی4 گیگابایت

صفحه نمایش :

اندازه صفحه نمایش15.6 اینچ
نوع صفحه نمایشTFT LED-backlit LCD
رزولوشن صفحه نمایش 1366 × 768 پیکسل | HD
کیفیت صفحه نمایش HD
نسبت ابعاد تصویر16:9

درگاه های اتصال :

پورت USB 2.02 پورت
پورت USB 3.01 عدد
پورت USB 3.2 type C ندارد
پورت VGAدارد
پورت HDMI دارد
پورت شبکه (Ethernet) دارد
WiFi 802.11ac
Bluetooth دارد
کارت خوان (Card reader) دارد
میکروفون، هدفوندارد

باتری لپ تاپ استوک لنوو IdeaPad 310 :

مدت دوام باتری  4 ساعت
نوع باتریلیتیوم یونی (Li-ion) 6 سلولی

امکانات :

مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
حسگر اثر انگشت (FingerPrint) ندارد
وب کم دارد، 0.3 مگاپیکسل با کیفیت HD در ابعاد 1280 در 720 پیکسل
درایو نوری دارد
اسپیکر دارد، دو بلندگوی داخلی با تکنولوژی Dolby Audio

سایر مشخصات :

طبقه بندیمالتی‌مدیا و مصارف خانگی ، صنعتی ، بازی
سیستم عاملویندوز 10 پرو – 64 بیت
هاردHDD 500GB + 120 SSD
زبان کیبوردانگلیسی
اقلام همراهشارژر ، کابل برق 

 

توضیحات تکمیلی :

صفحه نمایش

لپ تاپ Lenovo IdeaPad 310 مجهز به یک صفحه نمایش 15.6 اینچی براق با ابعاد تصویر 1366 در 768 پیکسل است. این صفحه نمایش کنتراست مطلوبی را عرضه می کند، اما میزان روشنایی آن کم است. علاوه بر این، صفحه نمایش در فرکانس 50 هرتز در سطح روشنایی 80 درصد یا کمتر سوسو می زند. علاوه بر این، صفحه نمایش وقتی آداپتور برق وصل باشد، سوسو می زند. این مساله باعث ایجاد سردرد و مشکلات چشمی برای کاربران می شود.

 

عملکرد سیستم

سیستم به خوبی اجرا می شود و با مشکل خاصی مواجه نمی شود.نتایج آزمون معیار PC Mark بسیار خوب هستند. می توان عملکرد سیستم را با تعویض HDD با یک درایو SSD افزایش داد. این کار باعث می شود تا سیستم با کاهش زمان بارگذاری ، سریع تر عمل کند.

 

دما

لپ تاپ استوک لنوو مدل IdeaPad 310 درهنگام اتصال به برق در مقایسه با زمانی که با باتری کار می کند، عملکرد متفاوتی دارد. در هنگام کار با استفاده از باتری، کارت گرافیک می تواند به صورت مستمر با سرعت بیشینه 993 مگاهرتز خود کار کند، در حالی که پردازنده از سرعت 400 مگاهرتز شروع می شود.در هنگام کار درحین وصل بودن لپ تاپ به برق، کارت گرافیک با سرعت 993 مگاهرتز شروع می شود و کمی بعد به 405 مگاهرتز می رسد. پردازنده با سرعت 2.5 گیگاهرتز کار می کند. خوشبختانه، لپ تاپ خیلی گرم نمی شود.

 

نتیجه گیری

لنوو یک لپ تاپ چند رسانه ای 15.6 اینچی عرضه کرده است. لپ تاپ Lenovo IdeaPad 310 ، عملکردی کافی برای اغلب کاربران عرضه می کند.در کانفیگ با پردازنده Core i7 آن را حتی می توان با توجه به نیازهای لپ تاپ کمی بیش از حد در نظر گرفت. علاوه بر این، این پردازنده باعث می شود که این لپ تاپ نسبتا گران شود. ما به خریداران بالقوه توصیه می کنیم که یک مدل Core i5 لپ تاپ IdeaPad, را انتخاب کنند، زیرا انطباق بیشتری با کارت گرافیک GeForce 920MX لپ تاپ دارد.

 

این پردازنده بسیاری از بازی ها را به خوبی اجرا می کند. اما، بازی های حجیمی مثل “Rise of the Tomb Raider” در لپ تاپی با این پردازنده به خوبی اجرا نمی شوند. لپ تاپ سر و صدا یا گرمای زیادی را ایجاد نمی کند. به لطف HDD یک ترابایتی، کاربر فضای ذخیره سازی کافی در اختیار دارد. دو محفظه نگهداری باعث می شود کاربر به آسانی بتواند هارد دیسک را تعویض کند.

 

اطلاعات محصول

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید لپ تاپ استوک لنوو IdeaPad 310”