12 نفر در حال مشاهده محصول هستند

آموزش بلوپرینت در آنریل انجین ۴ – خریدپستی

آموزش بلوپرینت در آنریِل انجین ۴ – Blueprint Fundamentals

آموزش بلوپرینت در آنریل انجین ،گام به گام، فارسی و به صورت پروژه محور در سطح مقدماتی – پیشرفته
برنامه نویسی بصری با آنریل انجین ۴ برای طراحی گیم پلی بازی ، بی نیاز به دانش کدنویسی سی پلاس پلاس

آموزش Blueprints یکی از مهمترین و ضروری ترین موتور بازی سازی دنیا 

 

همراه با نسخه کامل نرم افزار Unreal Engine 4.17 Compiled – نسخه کامل جدید و کامپایل شده آنریل انجین آماده نصب و استفاده

مجموعه آموزشهای آنریل که مکمل این مجموعه می باشند را نیز حتما ببینید :

صفر تا صد آموزش آنریل انجین ۴ ( پک شماره یک سری مجموعه های آموزشی آنریل )

صفر تا صد آموزش بلوپرینت در آنریل انجین ( پک شماره دو سری مجموعه های آموزشی آنریل )

صفر تا صد آنریل در معماری ( پک شماره سه سری مجموعه های آموزشی آنریل )

قیمت محصول

350.000 تومان

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

مهمترین خصوصیات مجموعه ” آموزش بلوپرینت در آنریل انجین ۴ “ به طور کلی :

– دوره فارسی آموزش بلوپرینت در آنریل انجین ۴ و برنامه نویسی بصری به صورت پروژه محور و گام به گام به مدت ۲۴۰ دقیقه 
– آموزش فوق العاده کاربردی از مقدماتی تا طراحی کامل گیم پلی و انجام پروژه از اساتید مطرح بازی سازی دنیا
–  ترجمه و دوبله شده به فارسی با بهترین کیفیت توسط متخصصین بازی سازی ایرانی.
* دوره آموزشی فارسی “مبانی بلوپرینت و برنامه نویسی بصری در آنریل انجین ۴”   Unreal Engine 4 – Blueprints Fundamentals
– بازی سازی سه بعدی برای کامپیوتر، کنسول بازی و موبایل و سیستم عامل های مختلف از ویندوز تا اندروید و iOS و وب
– همراه با سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزشی فارسی !
– همراه با نسخه کامل نرم افزار Unreal Engine 4.17 Compiled – نسخه کامل جدید و کامپایل شده آنریل انجین آماده نصب و استفاده
– عالی برای تمام علاقمندان به حرفه درآمد زای بازی سازی

 

بلوپرینت در آنریل انجین چیست؟ Blueprints in Unreal  

آنریل انجین بهترین و قوی‌ترین نرم‌افزار موجود برای کسانی است که دوست دارند بدون نوشتن یک خط کد بازی بسازند؛ بدون اینکه از قدرت برنامه‌نویسی ذره‌ای کم بشه.

آنریل با داشتن محیطی به نام بلوپرینت این امکان رو به برنامه‌نویسان میده تا بازی رو با نودها به جای کدها برنامه‌نویسی کنند و به جرأت می‌توان گفت این کار نه تنها از قدرت برنامه‌نویسی کم نمی‌کند بلکه قدرت برنامه‌نویس رو بیشتر می‌کنه تا بازی‌های پیچیده‌تری رو برنامه‌نویسی کنند.

در واقع بلوپرینت یا سیستم برنامه نویسی بصری آنریل انجین (به انگلیسی: Blueprints Visual Scripting ) یک سیستم طراحی Gameplay که بر اساس مفاهیم Node-Based در محیط Unreal Engine و Unreal Editor است که عملیات پیچیده برنامه نویسی را برای کاربران آنریل بسیار ساده میکند و توانایی های بازی سازان را بسیار افزایش میدهد .
همانند بسیاری از سیستم های اسکریپت نویسی دیگر ، بلوپرینت نیز برای تعیین کلاس های شیء گرا یا آبجکت ها در موتور بازی سازی استفاده می شود.

بلوپرینت فوق العاده انعطاف پذیر و قدرتمند است و به طراحان بازی کمک میکند که بدون داشتن دانش کدنویسی به صورت مجازی و بصری از تمام مفاهیم و ابزارهای حرفه ای که فقط برنامه نویسان در بازی سازی میتوانند انجام دهند ، استفاده کنند و بدون کد نویسی، قدرتمند ترین گیم پلی ها را ایجاد کنند.

بلوپرینت نه تنها کار را برای کسانی که به برنامه نویسی پیشرفته سی پلاس پلاس ( که زبان رسمی برنامه نویسی آنریل است) مسلط نیستند ساده میکند ، بلکه شرایط را برای توسعه کامل بازی و گیم پلی برای تمامی طراحان و بازی ساز های دیگر از هر میزان علم و دانشی نیز فراهم می آورد.

 

دوره فارسی ” مبانی و آموزش بلوپرینت و برنامه نویسی بصری با آنریل انجین ۴ ”

یادگیری ساخت بازی ها می تواند تجربه بسیار ارزشمندی باشد، اما کسب مهارت در تمامی قسمت های یک موتور بازی سازی می تواند یک چالش بزرگ محسوب شود. با خرید دوره آموزش بلوپرینت در آنریل انجین ۴، با مفاهیم اصلی فرایند Blueprinting از جمله سیستم Node محور آنریل آشنا خواهید شد. در ابتدا یاد می گیرید چگونه از Node ها در توابع و رویدادهای مختلف استفاده کنید تا یک منطق ساده برای بازی ایجاد کنید.

به علاوه شما را با تعدادی مفاهیم در سطح متوسط آشنا می کنیم تا نشان دهیم که می توان به راحتی Interface ها و وراثت را در هر پروژه ای به کار برد. در نهایت برخی از روندهای کاری توصیه شده برنامه نویسی را بررسی می کنیم که می توانند به شما در سازمان دهی فرایند ساخت بازی کمک کنند. در انتهای دوره آموزش Blueprint یک دانش و درک اساسی قوی از Blueprint ها خواهید داشت و می توانید منطق بازی های خودتان را بسازید و حرفه بازی سازی را آغاز کنید.

عناوین دوره فارسی ” مبانی و آموزش بلوپرینت در آنریل انجین ۴ و برنامه نویسی بصری

مقدمه
۱- مروری بر دوره
فصل اول – متغیرها و جداول
۱- تنظیمات و چیدمان بلوپرینت
۲- ترتیب اجرا
۳- اعداد صحیح
۴- اعداد ممیز شناور
۵- Vector 3
۶- مقادیر Boolean
۷- For Loop
۸- بررسی Is Valid
۹- نود Branch
فصل دوم – بلوپرینت ها
۱- Actor ها
۲- Component ها
۳- GameMode
۴- Pawn
۵- Character
۶- Level Blueprint
۷- Interface
۸- جمع بندی بلوپرینت

فصل سوم – نودهای بلوپرینت و ساخت کاراکتر
۱- انواع Node ها
۲- توابع، ماکروها و رویدادها
۳- چرخش دوربین
۴- حرکت کاراکتر
۵- مروری بر تعامل
۶- تعامل کاراکتر
۷- تکمیل کردن کاراکتر
فصل چهارم – ساخت اشیای تعاملی
۱- آشنایی با Material Instance
۲- به کارگیری material Instance
۳- تنظیم متریال کلید برق
۴- کارایی کلید برق
۵- چراغ سقفی – تنظیمات لامپ

فصل پنجم – جمع بندی
۱- تنظیمات فایل های صوتی
۲- افکت صوتی کلید برق
۳- افکت های صوتی در ورودی
۴- ساخت بلوپرینت Widget
۵- منطق پایان بازی
۶- اجرای قابلیت های انتهای بازی

اطلاعات محصول

دیدگاه کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش بلوپرینت در آنریل انجین ۴ – خریدپستی”