مزیت های خرید برنامه نویسی با اندروید استودیو – پک 4 :
– خرید برنامه نویسی با اندروید استودیو گام به گام و به زبان فارسی از متوسطه تا پیشرفته به مدت 8 ساعت در قالب سه دوره تخصصی کاربردی
– آموزشهای فوق العاده کاربردی ساخت نرم افزار و بازی برای سیستم عامل آندروید با جاوا در محیط اندروید استودیو تدریس شده توسط اساتید معتبر دنیا
– شامل ۳ دوره آموزشی مجزا :
_ دوره ” آموزش خرید و پرداخت درون برنامه ای در برنامه نویسی اندروید – Android Development – In-App Purchasing”
– دوره ” آموزش خدمات وب رستفول و API در برنامه نویسی اندروید – Android Development – RESTful Web Services”
– دوره ” آموزش کامپوننت های ساختاری در برنامه نویسی اندروید – Building an Android App with Architecture Components”
– ترجمه و دوبله شده با بهترین کیفیت به زبان فارسی توسط متخصصین برنامه نویسی ایرانی به همراه سورس پروژه های آموزش داده شده
– به همراه نسخه جدید تمام ابزارهای مورد نیاز برنامه نویسی اندروید همچون Android Studio v3.1.۳ / Android Studio v2.۳.۳ Final , و JAVA و …
این سری مجموعا در چندین پکیج مجزا منتشر شده اند که مکمل هم هستند و توصیه میکنیم به ترتیب همه پکیج ها و دوره ها را فرا بگیرید
آموزش گام به گام برنامه نویسی اندروید پک 1
آموزش گام به گام برنامه نویسی اندروید پک 2
آموزش گام به گام برنامه نویسی اندروید پک 3
آموزش گام به گام برنامه نویسی اندروید پک 4
” نمونه فیلم آموزش برنامه نویسی اندروید با اندروید استودیو پک 4 “
دوره فارسی ” خرید برنامه نویسی با اندروید استودیو – آموزش خرید درون برنامه ای در برنامه نویسی اندروید “ :
پس از اینکه برنامه خود را ساختید، آماده هستید تا از مزایای مالی کار خود بهره مند شوید. با خرید برنامه نویسی با اندروید استودیو با API صدور صورتحساب درون برنامه ای Google Play و طریقه استفاده موثر از آن برای فروختن محصولات الکترونیکی درون برنامه خود، آشنا خواهید شد.
در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید ابتدا توضیح می دهیم که چگونه با اصلاح کردن رابط کاربری، برنامه خود را برای خریدهای درون برنامه ای آماده کنید.
سپس شما را با سیستم Gradle Build آشنا خواهیم کرد و به شما نشان می دهیم که چگونه از آن استفاده کنید تا از خریدهای درون برنامه ای پشتیبانی کنید.
سپس مروری بر فرایند صدور صورتحساب خواهیم داشت و به شما نشان می دهیم چگونه محصولات دیجیتالی خود را تعریف کنید و از کتابخانه درون برنامه ای گوگل برای Query کردن آیتم های خریداری شده استفاده کنید و روند خرید را از طریق خرید های تکی و اشتراک ها اجرا کرده و با پاسخها کار کنید.
سرفصل های دوره فارسی ” آموزش خرید درون برنامه ای در برنامه نویسی اندروید ” :
مقدمه
۱- خوش آمدگویی
۲- پیش از خرید برنامه نویسی با اندروید استودیو چه چیزهایی باید بدانید
۳- تنظیم کردن SDK Manager
۴- تنظیم کردن Emulator
۵- استفاده از فایل های تمرینی
فصل اول – تنظیم رابط کاربری برای صدور صورتحساب درون برنامه ای
۱- معرفی صدور صورتحساب درون برنامه ای
۲- مشاهده دموی برنامه اولیه
۳- آماده سازی ViewHolder
۴- افزودن یک منوی محصول برای خرید
۵- آماده سازی MainActivity
۶- تست کردن پنجره ProductMenu
۷- تنظیم کردن برای Query کردن آیتم های خریداری شده
فصل دوم – آشنایی با سیستم گریدل بیلد
۱- مروری بر سیستم Gradle Build
۲- نکته محصول: انواع محصول
۳- نکته محصول: انواع مختلف Build
۴- ابهام زدایی کد با ProGuard
۵- سازمان بندی Gradle: امضا کردن Config ها
۶- ثبت کردن یک Keystore
۷- دسترسی به Build Config از طریق برنامه نویسی
۸- تغییر نام APK خروجی
فصل سوم – آماده سازی برای صدور صورتحساب درون برنامه ای
۱- مروری بر فرایند صدور صورتحساب درون برنامه ای
۲- مشاهده پیش نمایش محصول نهایی
۳- باز کردن یک اکانت Google Payments Merchant
۴- تنظیم کنسول: تخصیص دادن توسعه دهندگان
۵- ایجاد اکانت های تست IAB
۶- اضافه کردن Public Key
۷- منتشر کردن APK در Google Play Alpha
فصل چهارم – تعریف کردن محصولات درون برنامه ای
۱- مروری بر محصولات درون برنامه ای
۲- تنظیم کردن فهرست فروشگاه
۳- تعریف کردن محصولات اشتراکی
۴- تعریف محصولات مدیریت شده
فصل پنجم – استفاده از صورتحساب درون برنامه ای
۱- ساختاربندی مجدد کد نمونه
۲- ساخت یک labContract
۳- ساخت یک labGateway
۴- تنظیم labGateway
۵- Query کردن آیتم های خریداری شده
۶- تنظیم MainActivity برای خرید
۷- تنظیم labGateway برای خرید
۸- انتخاب کاربر برای خرید
۹- یک بار خرید
۱۰- خرید اشتراک ها
۱۱- کار با پاسخ های محصول خریداری شده
۱۲- افزودن امنیت
۱۳- تست کردن خریدهای درون برنامه ای
فصل ششم – نتیجه گیری
۱- گام های بعدی
دوره فارسی ” خرید برنامه نویسی با اندروید استودیو – آموزش خدمات وب رستفول و API در برنامه نویسی اندروید “ :
اندروید از راه های مختلفی با انواع خدمات وب ابری و اختصاصی ادغام می شود، از جمله خدمات RESTful که در PHP یا جاوا ساخته شده اند تا داده ها را از طریق وب گرفته، آپدیت کرده و ارسال کنند.
با خرید برنامه نویسی با اندروید استودیو به شما نشان می دهیم چگونه می توانید خدمات وب، یکپارچه سازی ها و کتابخانه ها استفاده کنید تا طریقه کار کردن برنامه خود با اتصالات شبکه، خطاها، مدیریت داده و غیره را بهینه کنید.
در ابتدا با مروری بر استراتژی های موجود شبکه کار را آغاز می کنیم و سپس به سراغ اعلان کردن مجوزهای شبکه، ایجاد درخواست های شبکه، کار با پاسخ ها، تجزیه کردن داده دریافت شده از یک سرویس وب و وارد کردن اعتبارنامه های کاربر به خدماتی که از احراز هویت ساده HTTP پشتیبانی می کنند، خواهیم رفت. همچنین کتابخانه های شبکه سطح بالاتر محبوب از جمله OkHttp و Picasso را مرور خواهیم کرد و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد در برنامه های متصل به شبکه خواهیم داد. همچنین استفاده از بازخوردهای استاتیک، استفاده از صفحات پویای PHP که روی سرویس وب سرور عمومی میزبانی شده اند و یکپارچه سازی برنامه ها با محل ذخیره داده شبکه را پوشش خواهیم داد.
سرفصل های دوره فارسی ” آموزش خدمات وب رستفول و API در برنامه نویسی اندروید ” :
مقدمه
۱- خوش آمدگویی
۲- پیش از مشاهده و خرید برنامه نویسی با اندروید استودیو چه چیزهایی باید بدانید
۳- طریقه استفاده از فایل های تمرینی
۴- ویژگی های جدید در این آپدیت
فصل اول – آغاز به کار
۱- انتخاب یک HTTP Client
۲- بررسی برنامه اولیه
۳- بررسی سرویس وب نمونه
فصل دوم – مدیریت چند نخی در اندروید
۱- برنامه نویسی همزمان در اندروید
۲- مدیریت درخواست ها با AsyncTask
۳- مدیریت درخواست ها با AsyncTaskLoader
۴- مدیریت درخواست ها با IntentService
۵- گزارش پیشرفت از IntentService
فصل سوم – درخواست داده از طریق وب
۱- تنظیم مجوزها و چک کردن اتصال
۲- درخواست داده با HttpURLConnection
۳- داده پاسخ مدل با کلاس های POJO
۴- تجزیه کردن داده های JSON با Gson
۵- افزودن اعتبارنامه ها برای احراز هویت ساده
فصل چهارم – کار با پاسخ های باینری
۱- نمایش داده در یک RecyclerView
۲- دانلود تصاویر از یک سرور وب
۳- لود کردن تصاویر در پاسخ به درخواست های لیست
۴- Cache کردن تصاویر در محل ذخیره دائمی
فصل پنجم – ارسال داده به خدمات وب
۱- ارسال پارامترها در یک درخواست GET
۲- ارسال پارامترها در یک درخواست POST
فصل ششم – مدیریت درخواست های HTTP با کتابخانه ها
۱- ارسال درخواست های GET با OkHttp
۲- ارسال درخواست های POST با OkHttp
۳- درخواست و نمایش تصاویر با Picasso
فصل هفتم – مدیریت ای پی آی های رستفول با رتروفیت ۲
۱- پیکربندی یک سرویس وب با Retrofit
۲- ارسال درخواست های Retrofit GET با سرویس ها
۳- ایجاد درخواست های ناهمگام با Retrofit
۴- ارسال پارامترهای درخواست با Retrofit
فصل هشتم – نتیجه گیری
۱- گام های بعدی
دوره فارسی ” آموزش کامپوننت های ساختاری در برنامه نویسی اندروید “ :
گوگل اکنون یک سری کامپوننت های پیشنهادی برای ساخت برنامه های اندروید ارائه می کند.
توسعه دهندگان اندروید می توانند یاد بگیرند چگونه از این پیشنهادات پیروی کنند تا فرایند توسعه اولیه را بهبود دهند و نگهداری دراز مدت از آن را ساده تر کنند.
با خرید برنامه نویسی با اندروید استودیو بهترین روش های ساخت برنامه های با کیفیت برای اندروید با استفاده از کامپوننت های ساختاری پیشرفته برای پایداری و نمایش داده را آموزش خواهید دید.
این مفاهیم را با استفاده از کامپوننت های ساختاری به صورت کاربردی آموزش می دهیم تا یک برنامه یادداشت برداری ساده را از ابتدا تا انتها بسازیم.
طریقه تعریف کردن یک پایگاه داده SQLite با کتابخانه Room نمایش دادن یک فهرست داده با کامپوننت کارآمد RecyclerView و آپدیت کردن رابط کاربری با آبجکت های قابل مشاهده LiveData را به شما نشان خواهیم داد.
سرفصل های دوره فارسی ” آموزش کامپوننت های ساختاری در برنامه نویسی اندروید ” :
مقدمه
۱- خوش آمدگویی
۲- پیش از خرید برنامه نویسی با اندروید استودیو چیزهایی که باید بدانید
فصل اول – آغاز به کار
۱- تاریخچه و تکامل این برنامه
۲- بررسی کامپوننت های ساختاری
۳- ساخت پروژه اولیه
۴- وارد کردن پروژه از GitHub
۵- ساخت یک آیکن launcher
۶- ساخت دیگر گرافیک های مورد نیاز
۷- افزودن وابستگی های کامپوننت ساختاری
فصل دوم – ساخت رابط کاربری
۱- افزودن یک RecyclerView به main activity
۲- ساخت یک Layout اختصاصی برای ردیف های لیست
۳- ساخت یک کلاس data entity با خرید برنامه نویسی با اندروید استودیو
۴- ساخت داده نمونه برای تست کردن
۵- نمایش داده با یک RecyclerView adapter
۶- ساخت activity ویرایشگر متن
فصل سوم – مدیریت پایداری داده با روم
۱- تعریف یک کلاس entity برای Room
۲- به کارگیری عملیات پایگاه داده در یک DAO
۳- تعریف یک پایگاه داده SQLite با Room
۴- ساخت یک مبدل نوع اختصاصی
۵- ساخت یک تست واحد برای منطق پایگاه داده
فصل چهارم – مدیریت داده و منطق تجاری
۱- ساخت یک ViewModel برای list activity
۲- ساخت یک کلاس repository
۳- افزودن یک ویژگی برای وارد کردن یادداشت های نمونه
۴- مشترک شدن در آپدیت های LiveData
۵- افزودن یک ویژگی برای حذف کردن تمام یادداشت ها
فصل پنجم – ویرایش و حذف یادداشت ها
۱- افزودن یک ViewModel برای editor activity
۲- مشاهده یک یادداشت موجود در ادیتور
۳- ویرایش یک یادداشت موجود
۴- ساخت یک یادداشت جدید
۵- حذف کردن یک یادداشت
فصل ششم – کارهای نهایی
۱- کار با تغییرات جهت دستگاه
۲- افزودن خطوط جداکننده به RecyclerView
فصل هفتم – نتیجه گیری
۱- گام های بعدی
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.