مهمترین خصوصیاتی که قبل از خرید آموزش انیمیشن سازی کاراکتر در افتر افکت – پک ۱ باید بدانید :
– خرید آموزش انیمیشن سازی کاراکتر در افتر افکت به زبان فارسی و به صورت پروژه محور به مدت 310 دقیقه از مقدماتی تا متوسطه
– آموزش فوق العاده کاربردی از آشنایی با مفاهیم اساسی تا ریگ بندی و انیمیشن سازی کاراکتر با ابزارهای Puppet و Rubber Hose تدریس شده توسط متخصصین بین المللی به زبان فارسی
– شامل سه دوره تخصصی فارسی انیمیشن سازی در افتر افکت :
دوره ” آموزش جامع انیمیشن کاراکتر در افتر افکت” – After Effects Character Animation Essential Training
دوره ” آموزش تکنیکهای تخصصی انیمیشن کاراکتر در افتر افکت ” – After Effects Character Animation Techniques
دوره ” آموزش تکنیک Rubber Hose در افتر افکت ” – RubberHose Animation with After Effects
– همراه با سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزشی فارسی و فایلهای تمرینی
– همراه با نسخه کامل نرم افزار افتر افکت After Effects CC 2019 و Adobe After Effects CC 2020
__ آموزش گام به گام انیمیشن سازی در افتر افکت در دو پکیج مجزا که مکمل هم هستند تولید و روانه بازار شده است :
آموزش گام به گام انیمیشن سازی کاراکتر در افتر افکت – پک ۱
آموزش گام به گام اسکریپت ها و تکنیک های انیمیشن در افتر افکت – پک ۲
نمونه فیلم ” آموزش صفر تا صد انیمیشن سازی در افتر افکت پک 1 “
دوره فارسی ” آموزش جامع انیمیشن سازی کاراکتر در افتر افکت” :
شما با خرید انیمیشن سازی کاراکتر در افتر افکت ابزارها و تکنیک های ضروری برای انیمیشن کاراکتر در افتر افکت را یاد می گیرید.خواهید آموخت چگونه با استفاده از ابزار Puppet و expression ها شخصیت ها را ریگ بندی کنید، Keyframe ها را در Graph Editor انیمیشن سازی کنید و با موس تان با استفاده از Motion Sketching به صورت فوری انیمیشن سازی کنید.
همچنین طریقه افزودن لایه های سه بعدی و دوبین ها را به صحنه یاد می گیرید تا یک دید چند بعدی از شخصیت ها داشته باشید. در نهایت نکات و ترفندهایی را به شما آموزش می دهیم که بهره وری و خلاقیت شما را به حداکثر می رسانند تا بهترین استفاده را از مجموعه ابزارهای انیمیشن سازی در افتر افکت داشته باشید.
سرفصل های دوره ” آموزش انیمیشن سازی در افتر افکت ” :
مقدمه
۱- خوش آمدگویی
۲- پیش از شروع
۳- افتر افکت برای انیمیشن
۴- مفاهیم کلی
فصل اول – کار با لایه ها و شکل ها
۱- از چه asset های هنری می توانم استفاده کنم؟
۲- آماده سازی و وارد کردن فایل های فتوشاپ
۳- آماده سازی و وارد کردن فایل های ایلاستریتور
۴- معرفی Shape Layer
۵- Shape Layer یا Masks
۶- Track Matte ها
۷- Pre-composite کردن
۸- نکات و ترفندهای artwork
فصل دوم – ریگ بندی کنترل های شخصیت
۱- ریگینگ یا ریگ بندی چیست؟
۲- نقاط Anchor
۳- زیرمجموعه کردن اعضای شخصیت
۴- ابزار Puppet
۵- تنظیم دقیق ابزار Puppet
۶- معرفی expression ها
۷- ایجاد یک کنترلر Slider
۸- تنظیمات اصلی ورژن
۹- افکت های مفید برای ریگ بندی
فصل سوم – کار با Animation
۱- اصول انیمیشن سازی
۲- افزودن و تنظیم کلیدها
۳- استفاده از Graph Editor – سرعت
۴- استفاده از Graph Editor – مقدار
۵- Loop کردن انیمیشن
۶- Motion Path ها
۷- کار با ترک های صوتی
۸- تغییر قطعه هنری برای تنظیم حرکت لب
۹- انیمیشن سازی با Motion Sketch
فصل چهارم – ساخت محیط های چند سطحی
۱- استفاده از لایه های سه بعدی برای Parallax چند سطحی
۲- افزودن دوربین ها
۳- ایجاد یک جو با نورها
۴- رندر کردن
فصل پنجم – نتیجه گیری
۱- گام های بعدی
دوره ” آموزش تکنیکهای تخصصی انیمیشن کاراکتر در افتر افکت ” :
شما با خرید انیمیشن کاراکتر در افتر افکت یاد می گیرید چگونه در نرم افزار ادوبی افتر افکت به شخصیت هایی که طراحی کرده اید جان ببخشید. نکات و ترفندهای انیمیشن سازی درون این برنامه قدرتمند موشن گرافیک و Composite سازی را یاد می گیرید. یاد می گیرید چگونه نقاط Anchor را ایجاد کنید، قسمت های مختلف شخصیت را به صورت سلسله مراتبی به هم متصل کنید و یک سیستم ریگ بندی شخصیت ساده بسازید. نکاتی در مورد استفاده از ابزار Puppet را به شما یاد می دهیم، از جمله اینکه چگونه حس عمق به انیمیشنها بدهید و اشکالات را با Starch Pin ها اصلاح کنید. همچنین یاد می گیرید که چگونه Master Properties را به ریگ ابزار Puppet خودتان متصل کنید، از RubberHose که یک اسکریپت ریگ بندی برای افتر افکت است استفاده کنید و به راحتی یک لب خوانی را اتومات کنید.
سرفصل های دوره ” آموزش تکنیکهای انیمیشن سازی کاراکتر در افتر افکت ” :
مقدمه
۱- طراحی انیمیشنهای شخصیت خلاقانه در افتر افکت
فصل اول – تنظیمات لایه بندی شده سنتی
۱- تنظیم کردن Anchor Point ها
۲- متصل کردن اعضای بدن با parenting
۳- گروه بندی اعضای بدن با comp های Nest شده
فصل دوم – ریگ بندی و ساختارها
۱- انجام تنظیمات اصلی
۲- استفاده از لایه های Controller
۳- Graph Editor و Keyframe Interpolation
فصل سوم – ابزار Puppet
۱- موشن کپچر با ابزار Puppet
۲- استفاده از Bend Pin ها و Advanced Pin ها
۳- اصلاح اشکالات Starch Pin ها
۴- ایجاد عمق با Overlap Pin ها
۵- تغییر دادن انیمیشن های ابزار Puppet
فصل چهارم – ریگ بندی پیشرفته
۱- استفاده از لایه ها به عنوان تنظیم کننده ها
۲- ریگ بندی ابزار Puppet
۳- ریگ بندی با Master Properties
فصل پنجم – ریگ بندی اسکریپت ها
۱- مروری بر RubberHose
۲- مروری بر Duik
فصل ششم – ترفندهای صوتی
۱- خودکار کردن لب خوانی
۲- شروع انیمیشن با صدا
فصل هفتم – نتیجه گیری
۱- گام های بعدی
دوره فارسی ” آموزش تکنیک Rubber Hose در انیمیشن سازی در افتر افکت ” :
RubberHose که یک اسکریپت ریگینگ برای افتر افکت است، انیمیشن سازی شخصیت هایی که خصوصیات زیادی دارند را آسان تر می کند. با خرید خرید انیمیشن سازی کاراکتر در افتر افکت ، مواردی که باید برای شروع به کار با این نرم افزار قدرتمند بدانید را یاد می گیرید. در ابتدا نحوه ساختن یک بازوی RubberHose را شروح می دهیم و با عملگرهای Shape Layer آن را استایل دهی می کنیم. سپس نحوه ساختن پاها با RubberRig و RubberPin و همچنین ساختن یک چرخه راه رفتن ساده با RubberHose و ابزار Motion Sketch در افتر افکت را بررسی میکنیم. در انتها طریقه تنظیم جزئیات Animation شخصیت را نشان می دهیم و یک شخصیت را درون یک صحنه انیمیشن سازی شده قرار می دهیم.
سرفصل های دوره ” آموزش Rubber Hose در انیمیشن سازی در افترافکت ” :
مقدمه
۱- کار با RubberHose در افتر افکت
فصل اول – حالت رابر هوز
۱- ساخت یک بازوی RubberHose
۲- استایل دهی به بازوی RubberHose با عملگرهای Shape Layer
۳- کپی کردن یک بازوی RubberHose
فصل دوم – حالت رابر ریگ
۱- ساخت پاهای RubberRig
۲- ساده کردن کامپوزیشن
فصل سوم – حالت رابر پین
۱- ساخت پاهای رابر پین با خرید انیمیشن سازی کاراکتر در افتر افکت
۲- افزودن Starch Pin ها
فصل چهارم – چرخه های راه رفتن آسان با رابر هوز
۱- چرخه های راه رفتن آسان با RubberHose و Motion Sketch
۲- انیمیشن سازی عالی پا با Graph Editor
۳- استفاده از کنترلرها برای تنطیم موقعیت
فصل پنجم – اصلاح جزئیات انیمیشن شخصیت
۱- حرکت بازو و اصل قوس
۲- افزودن جهش با حرکت بدن
۳- استفاده از تنظیمات Starch و Effects برای کنترل بهتر
۴- قرار دادن کاراکتر در یک صحنه انیمیشن سازی شده
فصل ششم – نتیجه گیری
۱- گام های بعدی
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.