17 نفر در حال مشاهده محصول هستند

هدفون بی سیم هیسکا k400 – خرید هدفون شیراز

(1 بررسی مشتری)
فروش رفته :5
تعداد موجود:10

قیمت محصول

1.000.000 تومان

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

نقد و بررسی هدفون بی سیم هیسکا k400 : 

هدفون بی سیم هیسکا k400، یک هدفون پرقدرت با ظاهری بسیار زیبا و مدرن است و هنگام استفاده حس خوبی را به کاربر انتقال می دهد. هدفون بلوتوث هیسکا K-400 هدفونی با بازوهای تاشونده ، قابلیت تنظیم ارتفاع و بدنه ای از جنس پلاستیک با پوشش رابر لاینینگ ساخته شده است که از پوست گوش شما در برابر تعریق و آسیب محافظت می کند. این هدفون با یک طراحی ساده و شیک اما با متریال با کیفیت حس خوبی را به کاربر القا می کند. از کانکشن های ارتباطی این هدفون می توان به بلوتوث ورژن 5.1 ، شیار کارت حافظه ، رادیو FM و در نهایت به AUX اشاره کرد که به شما امکان می دهد از آن به صورت با سیم نیز استفاده کنید . هدست بلوتوثی هیسکا مدل K-400 دارای دو درایور 40 میلی متری با کیفیت است که صدایی شفاف و با جزئیات را ارائه می دهد . این هدست صدای بیس مناسبی دارد و برای گوش دادن به موسیقی ، تماشای فیلم و بازی کردن مناسب است .

 

در نگاه اول، می توان روکش چرم مصنوعی که روی کاپ ها وجود دارد را مشاهده کرد و سری گوشی ها قابلیت چرخش به صورت 90 درجه را دارد و همینطور به لطف میکروفون داخلی آن به راحتی میتوانید به تماس های تلفنی خود پاسخ دهید و از دستیار صوتی استفاده کنید.  هدفون هیسکا K-400 دارای ورودی شارژ تایپ سی می باشد که 4 ساعت زمان می برد تا شارژ این هدفون از صفر به 100 برسد و پس از این مدت کاربران می توانند تا 15 ساعت به موسیقی دلخواه خود گوش دهند.  همچنین ، در حالت استندبای ، عمر باتری این هدست به 100 ساعت می‌رسد .

 

هدفون بلوتوث هیسکا K-400 مناسب چه افرادی است؟

هدفون بی سیم هیسکا k400، دارای طراحی ارگونومیک است که باعث می شود به راحتی بر روی سر قرار بگیرد و در استفاده طولانی مدت احساس خستگی نکنید پاسخ فرکانسی این هدفون 20 الی 20000 هرتز است که طیف وسیعی از صداها را پوشش می‌دهد . حساسیت 114db این هدست نیز باعث می‌شود که صدایی با حجم زیاد و واضح را دریافت کنید. این هدفون با کیفیت صدای بالا ، عمر باتری طولانی و قیمت مناسب ، گزینه ای مناسب برای کاربرانی است که به دنبال یک هدفون همه کاره برای مکالمه ، گیمینگ ، موسیقی و ورزش هستند.

 

✴️✴️ با در نظر گرفتن موارد بالا، همچنین، می‌توانید از توصیه‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان فروش ما برای خرید هدفون شیراز استفاده کنید. کافیست از طریق تلفن های ثابت سراسر کشور شماره 07136474671 را شماره گیری کنید و یا اگر قصد تماس با ما از طریق موبایل را دارید شماره 09173200373 را شماره گیری کنید.

 

 

قیمت هدفون هیسکا K-400

 

 

قیمت هدفون هیسکا K-400 – خرید هدفون شیراز

از مهمترین عامل های مهم خرید هدفون شیراز قیمت مناسبی است که دارند. 

 

لازم است بدانید

فروشگاه بانک نرم افزار مرکزی پرچمدار تجربه‌ی خرید آنلاین لوازم جانبی، لپ‌تاپ و تجهیزات کامپیوتری در شیراز است. این فروشگاه اینترنتی به عنوان یک مرجع برتر برای لپ‌تاپ‌های استوک از معتبرترین برندها مانند لپ تاپ استوک HP، لپ تاپ استوک LENOVO ، لپ تاپ استوک DELL و غیره شناخته می‌شود. تنوع بی‌نظیر محصولات از لپ‌تاپ‌ها، کیس‌ استوک تا تجهیزات شبکه و قطعات کامپیوتر، کاربران را در انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای خود یاری می‌کند.

 

از مهمترین عامل های مهم خرید هدفون شیراز قیمت مناسبی است که دارند. با خرید هدفون هیسکا K-400 از بانک نرم افزار مرکزی ، تضمین عملکرد و کیفیت بی‌نظیر ارائه می‌شود. با تخفیفات و قیمت‌های مناسب،بانک نرم افزار مرکزی برتری اقتصادی را نیز به همراه دارد. علاوه بر این، خدمات پس از فروش حرفه‌ای و پشتیبانی کاربران از جمله مزایای این فروشگاه محسوب می‌شود. پوشش گسترده از برندها و امکانات پرداخت آسان، خرید آنلاین از بانک نرم افزار مرکزی را به یک تجربه‌ی ساده و لذت‌بخش تبدیل می‌کند. به دنیای تکنولوژی برتر خوش‌آمدید، با ما همراه شوید و فروشگاه بانک نرم افزار مرکزی را به عنوان بهترین مقصد خرید آنلاین انتخاب کنید.

 

فروشگاه بانک نرم افزار مرکزی به منظور ارج نهادن به مشتری و کسب اعتماد ، علاوه بر مناسب بودن قیمت هدفون هیسکا K-400 یک هفته مهلت تست، برای شما خریداران در نظر گرفته است.

بررسی هدفون هیسکا k400 : 

  • مدل : K-400
  • نوع گوشی : دو گوشی
  • نوع کاربری : مکالمه / گیمینگ / موسیقی / ورزش
    • نوع اتصال : بی سیم / با سیم
    • قابلیت های پخش : بلوتوث / AUX
    • نسخه بلوتوث : نسخه 5.1
    • ظرفیت باتری : 400 میلی آمپر ساعت
    • مدت زمان پخش : 15 ساعت
    • درگاه شارژ : USB Type-C
    • نشانگر LED : دارد
    • رنگ : سفید / مشکی
    • ویژگی ها : دارای میکروفن داخلی و امکان مکالمه / قابلیت چرخش 90 درجه ای گوشی ها / کیفیت صدای شفاف و واضح
    • گارانتی : دارد

 

بیشتر بخوانید :

10 نکته طلایی برای افزایش عمر لپ تاپ 

مهمترین نکات خرید لپ تاپ دست دوم (استوک)

10 نکته طلایی برای افزایش عمر لپ تاپ 

تست قطعات سخت افزاری با نرم افزار PassMark BurnInTest Pro 9

تعمیر لپ تاپ در شیراز 

 

اطلاعات محصول

دیدگاه کاربران

1 دیدگاه برای هدفون بی سیم هیسکا k400 – خرید هدفون شیراز

  1. admina

    محصول عالی است

دیدگاه خود را بنویسید