موبایل:09173200373-زارع
ارتباط با ما : 07136474671

نصب نرم افزار حسابداری در شیراز

نصب نرم افزار حسابداری در شیراز

نصب نرم افزار حسابداری در شیراز توسط متخصصین ما در بانک نرم افزار مرکزی هم برای مشاغل کوچک که به قابلیت های اساسی فاکتور و گزارشگری نیاز دارند و هم برای مشاغلی که نیازهای پیچیده تری دارند ، برای انواع سیستم ها و با پشتیبانی نصب و اجرای نرم افزار حسابداری انجام می شود.

هنگام شروع کار ، انتخاب درست نرم افزار حسابداری یکی از اولین اقداماتی است که باید به آن توجه کنید. بانک نرم افزار مرکزی نمایندگی رسمی نرم افزارهای حسابداری به شما در نصب حسابداری در شیراز کمک می کند تا به درستی فاکتورها را ثبت کنید ، پرداخت های ورودی و خروجی را ثبت کنید ، مطالبات دریافتی گذشته را شناسایی و پیگیری کنید و گزارش هایی را اجرا کنید که به شما در تحلیل سلامت مالی و سایر جنبه های تجارت کمک می کند.

با توجه به اینکه در داخل کشور نرم افزار های حسابداری زیادی وجود دارد و نمی توان به قطع در مورد نرم افزار حسابداری خوب و بد اظهار نظر کرد، اما شما می توانید با توجه به شغل و نیازهای خود بهترین انتخاب را داشته باشید. در صورت نیاز به مشاوره برای خرید نرم افزار حسابداری در شیراز و نصب حسابداری در شیراز از طریق تماس با ما با مشاورین ما در ارتباط باشید تا در انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب تجارت به شما کمک کنند.

همچنین نصب ویندوز در شیراز به همراه نرم افزار های تخصصی و کاربردی مورد نیاز شما نیز بعد از نصب ویندوز ،در سریع ترین زمان انجام می شود. 

هزینه نصب نرم افزار حسابداری در شیراز :

برای پیشگیری از اشکالاتی که گاهی به دلیل ناآشنایی افراد با شیوه خاص نصب برخی از نرم افزارهای حسابداری به وجود می آید، بهتر است که حتما از افراد متخصص کمک گرفت. هزینه نصب نرم افزار حسابداری در شیراز با توجه به میزان سازگاری ویندوز شما با حسابداری و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری که ممکن است پیش آید محاسبه می شود و نمی توان به طور کلی قیمت واحدی برای آن تعیین کرد. اما اگر مشکل سخت افزاری و نرم افزاری نداشته باشید، تنها قیمت نصب نرم افزار حسابداری در شیراز برای شما حساب خواهد شد و مشمول هزینه های دیگر نخواهید بود.

در صورتی که قصد دارید یک نرم افزار حسابداری مناسب برای شرکت خود انتخاب کنید ابتدا باید به اندازه شرکت خود و نوع شرکت دقت نمایید. تمام نرم افزارهای حسابداری نمی توانند همه انواع شرکت ها را پوشش دهند. میزان توقع شرکت و میزان بزرگی شرکت نیز باید مورد توجه قرار گیرد. در ضمن اگر برای فروشگاه خود نیاز به نرم افزار حسابداری دارید نیز باید دقت کنید که نرم افزار مورد نظر شما برای فروشگاه طراحی شده است؟ در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید با مشاوران ما در سایت بانک نرم افزار مرکزی تماس بگیرید و اطلاعات جامعی از نحوه نصب نرم افزار حسابداری در شیراز به دست آورید. کارشناسان ما می توانند در زمینه انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری مناسب با کسب وکارتان به شما کمک کنند.

انجام پشتیبانی و نصب نرم افزار حسابداری در شیراز

خدمات پشتیبانی بعد از نصب نرم افزار حسابداری در شیراز 

خدمات پشتیبانی بعد از نصب نرم افزار حسابداری در شیراز ،به مجموعه ای از خدمات تخصصی در زمینه مدیریت امور مالی یک کسب و کار گفته می شود که معمولا توسط شرکت حسابداری تولید کننده حسابداری ارائه می شود.خدمات حسابداری همه خدماتی هستند که برای مدیریت امور مالی یک واحد اقتصادی به آن نیاز خواهید داشت. از ابتدای یک سال مالی تا پایان آن و از اساسی ترین و ساده ترین امور مالی و محاسباتی تا پیچیده ترین مسائلی که با قوانین مختلف سرو کار دارند. خدمات حسابداری فارغ از اینکه شامل چه مواردی هستند، به چند نوع مختلف به کسب و کارها ارائه می شوند.

به طور کلی پیشنهاد می کنیم قبل از خرید و نصب نرم افزار حسابداری در شیراز ،به شدت بر روی نیازهای کسب و کار خود تمرکز کنید تا متوجه شوید که به کدام یک از خدمات حسابداری نیاز بیشتری دارید و با در نظر گرفتن اینکه کدام یک از انواع ارائه خدمات حسابداری می تواند برای کسب و کار شما کارگشا باشد نسبت به انتخاب حسابداری و استفاده از این خدمات اقدام کنید.

 

بهترین نرم افزار حسابداری برای بازار کار کدام است؟

برای اینکه بدانیم کدام حسابداری از بهترین ها می باشد باید به چند فاکتور سنجش دقت کنیم.ما با توجه به سابقه چند ساله خود در حوزه فروش و نصب نرم افزار حسابداری در شیراز و در منقطه جنوب کشور و برخورد با تمامی نرم افزار هایی که مشاغل مختلف استفاده می کردند ،نقاط قوت و ضعف تمامی نرم افزار های بزرگ را تجربه کرده ایم و به چند فاکتور مهم برای سنجش حسابداری پی برده ایم که در اینجا به آن اشاره می کنیم :

  • کیفیت و هزینه خدمات پشتیبانی 
  • کاربری آسان و میزان محبوبیت آن در بین حسابداران خبره
  • امکانات و کنترل های داخلی و رعایت اصول حسابداری
  • قیمت آن نسبت به نرم افزارهای مشابه

در ادامه معروف‌ترین و بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی و شرکتی را با توجه به 4 معیار گفته شده و مهمترین ویژگی‌های آن‌ها برای شما بازگو می کنیم.

نرم افزار حسابداری هلو

حسابداری هلو محصولی از شرکت طرفه نگار است که در سال 1377 وارد بازار نرم افزارهای حسابداری شده است. این نرم افزار حسابداری با پشتوانه حضور طولانی‌مدت خود در بازار و برندینگ قوی، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی شده است.

حسابداری هلو حالا بسته‌های مختلف نرم افزاری در زیر دسته‌های حسابداری فروشگاهی، حسابداری شرکتی ، حسابداری تولیدی ، نرم افزار حسابداری جامع و صنعتی و نرم افزار حسابداری تخصصی اصناف ارائه می‌کند. وجود بیش از 200 عنوان تخصصی نرم افزار حسابداری برای اصناف مختلف از ویژگی‌های منحصربه‌فرد نرم افزار حسابداری هلو است.

هلو نرم افزارهای حسابداری خود را در 4 سطح و قیمت برای نیازهای مختلف عرضه می‌کند تا تمامی کسب‌وکارها قادر به دریافت نسخه مناسب، متناسب با بودجه خود باشند. رابط کاربری حسابداری هلو بسیار ساده بوده و بدون دانش حسابداری قادر به استفاده از امکانات آن خواهید بود.

بانک نرم افزار مرکزی نماینده رسمی فروش حسابداری هلو می باشد که نصب نرم افزار حسابداری در شیراز توسط متخصصین مجرب در کمترین زمان انجام می شود.

10 ویژگی اصلی حسابداری هلو

  1. تعریف کالا در دو سطح
  2. تعریف چک‌های دریافتی و پرداختی
  3. صدور فاکتور خریدوفروش و مرجوعی‌ها
  4. گزارش صورت سود و زیان
  5. اعلام اتوماتیک سررسید چک‌ها
  6. عملیات مالی به‌صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک
  7. تیپ قیمت
  8. اطلاعات نموداری جهت ارزیابی سیستم و فروش
  9. امکان استفاده از بارکد خوان
  10. خروجی با پسوندهای مختلف

نصب نرم افزار حسابداری هلو در شیراز

نرم افزار حسابداری نیکان :

نرم افزارهای مالی نیکان با طراحی مدرن و قدرتمند و با رویکرد ERP و فرآیند گرا بودن، انعطاف پذیری کامل نسبت به تمامی سازمانها و شرکتها را داراست. نرم افزارهای مالی نیکان با بهره‌مندی از تکنیک های روز دنیا قابلیت این را دارد که در تمام پلتفرمها و همچنین صفحه های نمایش مختلف به بهترین شکل اجرا شود.

پشتیبانی بعد از تهیه نرم افزار و نصب نرم افزار حسابداری در شیراز مهمترین و اصلی ترین دغدغه مشتریان است که نیکان با پشتیبانی قوی، واقعی و همیشگی همراه با تیمی متخصص در کنار آنها خواهد بود.

10 ویژگی اصلی نرم افزار حسابداری نیکان :

  1. استفاده از تکنولوژی‌های روز
  2. کادر آموزشی و پشتیبانی قوی
  3. گارانتی و پشتیبانی در محل کار شما
  4. بومی بودن نرم افزار
  5. ارائه نسخه‌های جدید به صورت ماهانه
  6. پشتیبانی به صورت تلفنی، اینترنتی و حضوری
  7. انجام تغییرات اختصاصی بر اساس نیاز کاربر
  8. آموزش رایگان و ارائه بسته آموزشی شامل کتاب و فیلم آموزشی
  9. گزارشات پویا و کاربردی
  10. ارتباط با نرم افزارهای رایج مانند Office

فروش نرم افزار حسابداری نیکان و نصب نرم افزار حسابداری در شیراز و توسط متخصصین مجرب در کمترین زمان انجام می شود.

نصب نرم افزار حسابداری نیکان در شیراز

نرم افزار حسابداری پارسیان

حسابداری پارسیان مناسب برای فروشگاه‌ها و شرکت‌ها هست، اما با توجه به ویژگی‌های آن بیشتر آن را به‌عنوان یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی می‌شناسند.

حسابداری فروشگاهی پارسیان در 4 نسخه ساده، ویژه، پیشرفته و جامع ارائه می‌شود که هریک بر اساس نیازهای بخشی از کاربران طراحی‌شده‌اند. نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان همچنین مجهز به زیرسیستم‌های حسابداری، انبارداری، خریدوفروش، حقوق و دستمزد و پخش مویرگی است.

حسابداری فروشگاهی پارسیان همچنین نسخه‌هایی اختصاصی برای برخی صنوف ارائه کرده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به رستوران، سوپرمارکت، آتلیه عکاسی، خیریه و سنگ فروشی اشاره کرد. هرکدام از این نسخه‌ها امکاناتی را برحسب ویژگی‌های اختصاصی آن صنف با خود به همراه دارند.

10 ویژگی اصلی حسابداری پارسیان

  1. صدور اسناد به دو صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک
  2. استفاده از دستگاه کارت‌خوان بانکی به هنگام انجام مراودات مالی
  3. گزارش عملکرد موجودی بانک و صندوق در هرلحظه
  4. گزارش‌های فصلی فاکتورها جهت ارائه به وزارت دارایی
  5. امکان تعریف انبارهای متعدد
  6. نمایش موجودی کالا در همه انبارها به‌صورت یکجا
  7. صدور فاکتورهای خرید، فروش، برگشتی و پیش‌فاکتور
  8. تهیه دیسکت بیمه و فایل مالیات و فایل‌های پرداختی ویژه بانک‌ها
  9. گزارش بدهکاری و بستانکاری اشخاص
  10. گزارش دفاتر حسابداری و ترازهای مختلف

فروش حسابداری پارسیان و نصب نرم افزار حسابداری در شیراز و توسط متخصصین مجرب در کمترین زمان انجام می شود.

نرم افزار حسابداری پارسیان در شیراز

نرم افزار حسابداری مطبخ :

حسابداری مطبخ بسیار کاربری راحتی داشته و البته گزارشات کاملی را تحویل می دهد و کاربر استفاده کننده از این نرم افزار حتی نیازی ندارد با کامپیوتر بطور کامل آشنا باشد. ویژگی اصلی نرم افزار رستوران و فست فود مطبخ این است که بصورت اختصاصی برای رستوران ها، کیرینگ ها و فست فود ها طراحی و برنامه نویسی شده است.

در واقع نرم افزار مطبخ با استفاده از جديدترين تكنولوژيهاي فروش و حسابداري، ابزاري حرفه اي براي كنترل انواع فعاليتهاي مالي همراه با گزارشات متنوع، در عين حال با كاربري آسان، براي مديران مي باشد و

دارای پشتیبانی اولیه رایگان و قرار دادهای متنوع پشتیبانی و قابلیت پشتیبانی از راه دور با استفاده از اینترنت نیز هست.

اکنون این مجموعه با استفاده از پرسنل مجرب در واحدهاي بازرگانی و فناوري اطلاعات آماده ارائه خدمات سخت افزاري در قالب تجهیزات اتوماسیون فروشگاهی، باشگاهی، اداري و خدمات نرم افزاري در قالب

سیستمهاي فروشگاهی، سیستم هاي مبتنی بر بارکد، سیستم هاي مدیریت ارتباط با مشتري ( CMS/CMR ) و همچنین سیستم هاي مدیریت مشترکین ( MMS ) میباشد.

“مطبخ” نام تجاري نرم افزار رستورانی این شرکت می باشد.

10 ویژگی اصلی نرم افزار حسابداری مطبخ :

  1. استفاده از صفحه کلید کاملاً فارسی
  2. انجام کلیه امور اشتراک ها و مدیریت مشترکین
  3. تعریف میز برای رستوران ها کافی شاپ ها و سفره خانه های سنتی
  4. تعریف صندوق فروش، به تعداد نا محدود
  5. فروش همزمان توسط چند صندوق فروش
  6. اتصال به دستگاه کارت خوان بانکی
  7. تعریف حساب برای اشخاص و کارگران
  8. ثبت توضیحات برای سفارش مشتریان
  9. چاپ فاکتور در مکان های مختلف رستوران (کانتر، آشپزخانه و …)
  10. چاپ فاکتور فروش با آرم و لوگو رستوران و …

فروش نرم افزار حسابداری مطبخ و نصب نرم افزار حسابداری در شیراز و توسط متخصصین مجرب در کمترین زمان انجام می شود.

نصب نرم افزار حسابداری مطبخ در شیراز

نرم افزار حسابداری زعفران : 

حسابداری رستورانی زعفران ، به منظور رفع تمامی نیازهای “اتوماسیونی” و “حسابداری” رستوران ها ،فست فودها و کافی شاپ ها بصورت یکپارچه و در قالب یک نرم افزار، به بازار عرضه گردید.

درحال حاضر که بیش از یک دهه از تولید حسابداری زعفران گذشته، به دلیل ارائه نسخه های جدید و آپدیت های این حسابداری مانند: تنوع در گزارشگیری ها – بهینه سازی بانک اطلاعاتی – افزایش سرعت عملیات محاسباتی – اصلاح رابط کاربری و…. همچنین افزودن امکانات جدید به نرم افزار مانند: افزودن دستگاه های تحت اندروید قابل استفاده در محیط رستوران ها – افزودن دستگاه های کارتخوان بانک ها – افزودن کیوسک های ثبت سفارش مشتری – اپلیکیشن های اختصاصی موبایل جهت ثبت سفارش آنلاین مشتریان رستوران و بسیاری از امکانات دیگر یکی از بهترین انتخاب های شما می باشد.

بانک نرم افزار مرکزی نمایندگی رسمی فروش و نصب نرم افزار حسابداری زعفران در شیراز می باشد و حسابداری زعفران گارانتی بانک نرم افزار مرکزی می باشد.

نرم افزار حسابداری شرکتی سپیدار

شرکت معتبر و قدیمی همکاران سیستم اقدام به تولید حسابداری سپیدار نموده است. این نرم افزار برای انجام فعالیت های حسابداری شرکت های کوچک و متوسط طراحی شده است. قدمت این نرم افزار تا جایی است که شرکت های بسیار معتبری برای انجام فعالیت های حسابداری خود از این نرم افزار کمک گرفته و در آموزشگاه های حسابداری نیز اساس آموزش روی این نرم افزار قرار دارد. اما چه ویژگی هایی این نرم افزار را پرکاربرد نموده است؟

مزیت نرم افزار سپیدار

• تهیه مغایرت بانکی خودکار برای هر حساب
• چاپ چک و کلر بانک
• تهیه گزارش آخرین وضعیت چک‌ های دریافتی و پرداختی
• دریافت و پرداخت از طریق چک، حواله، وجه نقد و دستگاه کارت‌خوان
• استفاده از گزارش ‌های روزانه و تجمیعی برای ثبت دفاتر قانونی
• تکمیل اظهارنامه ‌ی مالیاتی با استفاده از گزارش ‌های تراز آزمایشی، ترازنامه و صورت سود و زیان
• انجام عملیات پر حجم پایان سال مالی به شکل خودکار و ساده
این امکانات باعث شده است که بیشتر شرکت ها برای انجام فعالیت های حسابداری خود نرم افزار حسابداری سپیدار را انتخاب نمایند.

بانک نرم افزار مرکزی نمایندگی رسمی فروش و نصب نرم افزار حسابداری در شیراز می باشد و حسابداری سپیدار گارانتی بانک نرم افزار مرکزی می باشد.

 

بیشتر بخوانید : 

تعمیر لپ تاپ در شیراز 

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من