آموزش صفر تا صد مایا _ پک1
348,000 ریال بدون مالیات.
آموزش صفر تا صدمایا 2018 – پک شماره 1
Maya 2018 Essential Training
آموزش صفر تا صد مایا ، قدرتمندترین نرم افزار انیمیشن سازی و مدلسازی سه بعدی دنیا
آموزش تخصصی تمامی مراحل گامبه گام و از مقدماتی تا پیشرفته بصورت مالتی مدیا وپروژه محور
دارای پکیجی زیبا واورجینال برای علاقه مندان
مشتریان وفادار
با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنیدسوالی دارید ؟
در مورد این محصول سوالی دارید ؟ با پشتیبانی فروشگاه ما تماس بگیرید ، در خدمتتان هستیمراهنمای خرید آنلاین
راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نماییدراهنمای خرید آنلاین
برای خرید قالب الکترون به بازارچه پرستاشاپ فارسی مراجعه کنید و این قالب زیبا را خریدرای کنید
ویژگی های اصلی مجموعه ” آموزشصفر تا صدمایا – پک 1 ” بصورت اجمالی :
– بیش از 8 ساعت آموزش فوق العاده کاربردی نرم افزار مایا به صورت پروژه محور
– آموزش صفر تا صد مایا از مقدماتی تا پیشرفته و آشنایی با محیط و تمام ابزارها تا انجام پروژه ها برای تکنیک های مختلف
_ آموزش گام به گام نرم افزار MAYA برگرفته از اساتید مطرح گرافیک سه بعدی دنیا و دارای سورس ارزشمند تمام پروژه های آموزشی به فارسی
– فارسی سازی شده توسط مطرح ترین اساتید متخصص گرافیک سه بعدی ایرانی
–به علاوه دوره آموزشی فارسی و پروژه محور :
” آموزش جامع مایا 2018 ” – Maya 2018 Essential Training
– به علاوه 10 ساعت دوره های آموزشی مباحث تخصصی نرم افزار مایا (Maya ) به زبان انگلیسی
–شامل نسخه کامل نرم افزار Autodesk Maya 2018 – ویرایش 64 بیتی
نرم افزار مایا چیست ؟
مایا (به انگلیسی: Maya) ابر نرم افزار بسیار قدرتمند گرافیک کامپیوتری سه بعدی و انیمیشن سازی دنیا است که توسط کمپانی بزرگ Autodesk ساخته شده است . مایا نرم افزار فوق العاده کاربردی در مدلسازی حرفه ای سه بعدی و انیمیشن سازی است و قابلیت ویژه ای برای ساخت بازی های ویدئویی، فیلم های انیمیشنی، سریال های تلویزیونی یا جلوه های ویژه دارد.تاز جمله ویژگیهای برجسته این نرم افزار میتوان به تعامل فوق العاده ای که با دیگر نرم افزار های مطرح دنیای گرافیک دارد اشاره کرد.
در دنیای انیمیشن سازی به جرات می توان گفت کمتر انیمیشن مطرحی وجود دارد که در روال تولید آن از ابر نرم افزار مایا کمکی نگرفته باشد.
دوره فارسی ” آموزش جامع مایا 2018 ”
Maya 2018 Essential Training
هدف از این پکیج، آموزش صفر تا صد طریقه ساخت مدل های سه بعدی و انیمیشن های با کیفیت در مایا است. در این دوره تکنیکها و مهارت های اصلی مایا یعنی مدلسازی، کار با تکسچر، رندر و انیمیشن در یک پروژه واقعی بررسی می شوند که قابل استفاده در فیلم، موشن گرافیک، طراحی بازی و انیمیشن هم هستند.
برای شروع قواعدو مبانی اصلی محیط کاربری مایا از جمله انتخاب و دستکاری اشیا، سازمان دهی صحنه ها و شخصی سازی محیط کاربری می پردازیم. در ادامه با مدلسازی پولیگانی، ساخت و اصلاح Mesh ها، حجاری یا اسکالپتینگ و کار با سطوح NURBS آشنا می شویم. بعد از اینکه با مدلسازی آشنا شدید، می توانید طریقه ساخت و اعمال کردن متریال ها را یاد بگیرید، مانند اضافه کردن رنگ، بافت و تکسچر و بازتاب به اشیا. سپس طریقه استفاده از دوربین ها، نورپردازی و افکت ها در فرایند رندر را خواهید آموخت و از موتور رندر جدید آرنولد در مایا استفاده خواهید کرد. در نهایت به شما نشان می دهیم چگونه با استفاده از ابزارهای انیمیشن مایا، اثر خود را متحرک کرده و به آن جان ببخشید.
عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی ” آموزش مایا ۲۰۱۸ “
مقدمه
۱- خوش آمدگویی
۲- سیستم مورد نیاز
۳- استفاده از فایل های تمرینی
فصل اول – محیط کاربری مایا
۱- بررسی محیط کاربری مایا
۲- کار با فایل ها و پروژه های مایا
۳- ناوبری در محیط مایا
۴- پیکربندی Viewport ها
۵- استفاده از منوهای Hotbox و Marking
۶- شخصی سازی محیط کاربری
۷- استفاده از Workspace های مایا
فصل دوم – انتخاب و دستکاری اشیا
۱- انتخاب اشیا
۲- استفاده از ابزار Move
۳- چرخش و تغییر مقیاس
۴- دستکاری نقاط Pivot
۵- آشنایی با Channel Box
۶- کار با Attribute Editor
۷- ریست و فریز کردن Transformation ها
۸- Snap کردن اشیا
۹- تکثیر کردن اشیا
فصل سوم – سازمان دهی صحنه های مایا
۱- کار با Outliner
۲- ایجاد سلسله مراتب
۳- گروه بندی اشیا
۴- آشنایی با Hypergraph
۵- نمایش دادن و مخفی کردن اشیا
۶- ساخت لایه ها
۷- کار با Selection Mask ها
فصل چهارم – ساخت مدل های پولیگانی
۱- تفاوت های بین NURBS و پولیگان ها
۲- ساخت اشیای پولیگانی
۳- انتخاب اجزای پولیگانی
۴- استفاده از Soft Selection و Symmetry
۵- ترکیب و جدا کردن
۶- ابزارهای Boolean
۷- استفاده از ابزارهای Brush برای حجاری Mesh ها
فصل پنجم – مدلسازی مش های پولیگانی
۱- تنظیم کردن مرجع ها
۲- مدلسازی از روی مرجع ها
۳- کار با Edge Loop ها
۴- استفاده از ابزار Extrude
۵- مولفه های Mirror و Merge
۶- استفاده از ابزار Bevel
۷- حجم دادن در راستای یک مسیر
۸- استفاده از ابزار Polygon Bridge
فصل ششم – اصلاح کردن مش های پولیگانی
۱- استفاده از جعبه ابزار مدل سازی
۲- نرم کردن مدل ها و مدیریت جزئیات
۳- کار با Subdivision Surface
۴- ایجاد خط های چروک در سطوح صاف
۵- استفاده از Edge Flow برای صاف کردن شکل هندسی
۶- مدیریت تاریخچه اشیا
فصل هفتم – تکنیک های مدل سازی نوربز
۱- آشنایی با مولفه های NURBS
۲- اشکال ساده NURBS
۳- استفاده از ابزارهای منحنی NURBS
۴- ساخت سطوح دایره ای با Revolve
۵- استفاده از ابزار NURBS Loft
۶- باز و بسته کردن منحنی ها و سطوح
۷- ساخت اشکال با NURBS Planar Action
۸- استفاده از ابزار NURBS Extrude
فصل هشتم – اصلاح مدل های نوربز
۱- استفاده از isoparms برای اصلاح سطوح NURBS
۲- استخراج منحنی های NURBS از روی سطوح
۳- ساخت منحنی ها روی یک سطح
۴- تصویر کردن منحنی ها روی یک سطح
۵- بریدن سطوح NURBS
۶- تبدیل کردن NURBS به Polygon
فصل نهم – ساخت متریال ها
۱- بررسی رندر در مایا
۲- آشنایی با انواع اصلی Shader
۳- کار با متریال های آرنولد
۴- شفافیت و شکست نور در آرنولد
۵- ساخت و اعمال کردن Map ها
۶- استفاده از Bitmap ها به عنوان تکسچر
۷- کار با پنجره Hypershade
۸- ساخت متریال ها در Hypershade
فصل دهم – اعمال کردن متریال ها و تکسچرها
۱- اعمال چندین متریال روی اشیا
۲- اشیای پولیگانی UV Map
۳- آشنایی با UV Editor
۴- تصویر کردن تکسچرها روی سطوح NURBS
۵- نقاشی سه بعدی
فصل یازدهم – رندر کردن در مایا
۱- منوی تنظیمات رندر
۲- استفاده از Render View
۳- نورهای مایا و انواع نورپردازی
۴- آشنایی با دوربین ها
۵- استفاده از Light Editor
۶- رندر گروهی انیمیشن
فصل دوازدهم – رندر در آرنولد
۱- تنظیمات رندر آرنولد
۲- Render View در آرنولد
۳- استفاده از نورهای مایا در آرنولد
۴- استفاده از Area Light آرنولد
۵- استفاده از اشیا به عنوان نورها
۶- نورپردازی مبتنی بر تصویر و Skydome ها
۷- اضافه کردن عمق میدان در آرنولد
۸- ساخت Motion Blur در آرنولد
۹- رندر کردن انیمیشن در آرنولد
فصل سیزدهم – انیمیشن سازی در مایا
۱- آشنایی با محیط کاری انیمیشن
۲- انیمیشن سازی اشیا با استفاده از Set Key
۳- اصلاح کردن Key ها در Graph Editor
۴- اصلاح کردن Key ها در Dope Sheet
۵- ساخت Key های Breakdown
۶- انیمیشن سازی اشیا در امتداد مسیرهای Spline
۷- مصورسازی انیمیشن
۸- استفاده از ابزار Grease Pencil
۹- ایجاد چرخه های انیمیشن
۱۰- پخش کردن انیمیشن با استفاده از Playblast
فصل چهاردهم – نتیجه گیری
۱- گام های بعدی
– همراه با دوره های مباحث تخصصی آموزش Maya به زبان انگلیسی
– دوره آموزشی ۵ ساعته ” آموزش Maya : مبانی Fluids و طراحی مایعات و سیالات در مایا ”
Pluralsight – Maya Fluid Fundamentals
– دوره آموزشی ۲ ساعته ” آموزش Maya : مبانی نورپردازی در مایا ”
Pluralsight – Maya Lighting Fundamentals
– همراه با نسخه کامل نرم افزار Autodesk Maya 2018.1
محصولات مشابه